کلیدواژه influencers / (5 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : رستگاری، رضا ؛ امینی، علیرضا ؛ نویسنده مسئول : ابراهیمی، ابوالقاسم ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1400، دوره جدید - شماره 46 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (29 صفحه - از 113 تا 141 )
کلیدواژه ها:اینستاگراماستراتژی بازاریابی تاثیرگذارمدل ساختاری معادلهایاینفلوئنسرهای بازاریابی
-
2.
نویسنده مسئول : ابراهیمی، سید علیرضا ؛ نویسنده : قريشي، سيد حميد ؛
مجله:مدیریت فردا»تابستان 1400 - شماره 67 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (8 صفحه - از 271 تا 278 )
کلیدواژه ها:ارزیابی عملکردمشتریانکارکنانکارگزاریتامین اجتماعیعوامل موثرمدیران ستاد
-
3.
نویسنده : Nouf Alhafi ؛ Manzar Ahmed ؛
مجله:PalArch's Journal of Archaeology of Egypt»july 2021, Volume 18 - Number 16 (13 صفحه - از 343 تا 355 )
کلیدواژه ها:customerProductsocial mediacelebritiespurchaseinfluencers
-
4.
نویسنده مسئول : حسین پور، مهدی ؛ نویسنده : محمدیفر، یوسف ؛ خدایی، عطیه ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»بهار 1401، دوره جدید - شماره 49 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 13 تا 36 )
کلیدواژه ها:افراد تاثیرگذاربازاریابی از طریق افراد تاثیرگذاربازاریابی دیجیتالرسانههای اجتماعیرویکرد فراترکیببازاریابیاطلاعاتپژوهشکسب و کارها
-
5.
نویسنده مسئول : گودینی، مریم ؛ نویسنده : موقر، مرتضی ؛
مجله:مدیریت بازاریابی هوشمند»تیر 1402، دوره چهارم - شماره 2 (17 صفحه - از 62 تا 78 )
کلیدواژه ها:تحلیل تمرسانه اجتماعیبازاریابی تاثیرگذارافراد تاثیرگذارچالشاینفلوئنسراطلاعاترسانههای اجتماعیپژوهشمصاحبهمخاطبان