july 2021, Volume 18 - Number 16
-
نویسنده : Sarah Abdullah Faidh ؛ Muhammad Khan ؛
(11 صفحه - از 1 تا 11 )
کلیدواژه ها:InnovationhandicraftindustrySaudi ArabiaTriggersart
-
نویسنده : Latifa Khalid Alsaud ؛ Muhammad Khan ؛
(9 صفحه - از 12 تا 20 )
-
نویسنده : Rahaj Nadrah ؛ Yara Gambour ؛ Rabea Kurdi ؛ Renad Almansouri ؛
(9 صفحه - از 21 تا 29 )
کلیدواژه ها:ManagementPublic SectorSystemSaudi ArabiaE-government
-
نویسنده : Yasmeen Sindi ؛ Yosra Hamas ؛
(8 صفحه - از 30 تا 37 )
کلیدواژه ها:Performancecustomer satisfactioncustomer perceptionSalespersonBeauty MarketEmployees Behavior
-
نویسنده : Ghalia Abdulhafiz Dawood ؛ Yosra Hamas ؛
(9 صفحه - از 38 تا 46 )
کلیدواژه ها:businessGovernmentEntrepreneursStartupsResearch Policies
-
نویسنده : Hawraa Zaki Alhashim ؛ Muhammad Khan ؛
(10 صفحه - از 47 تا 56 )
کلیدواژه ها:EvolutionChallengesinterviewFamily owned business
-
نویسنده : Abeer Al Ghamdi ؛ Nabil Tarifi ؛ Muhammad Khan ؛
(8 صفحه - از 57 تا 64 )
کلیدواژه ها:educationstudentstrainingEntrepreneurshipuniversity
-
نویسنده : Hala Muwaffag Jaad ؛ Yosra M. Hamas ؛ Muhammad Khan ؛
(8 صفحه - از 65 تا 72 )
کلیدواژه ها:Women EntrepreneursFactors ConstrainingSMEs Growth
-
نویسنده : Meaad Saeed ؛ Hanen Charni ؛ Saima Khan ؛
(7 صفحه - از 73 تا 79 )
کلیدواژه ها:consumerAdvertisingsocial mediaDigital marketing
-
نویسنده : Esraa Almakbuli ؛ Saima Khan ؛ Manzar Ahmed ؛
(7 صفحه - از 80 تا 86 )
کلیدواژه ها:brand loyaltybrand equityCBDBEperceived quality & Value
-
نویسنده : Marwah Alqashqari ؛ Hanen Charni ؛
(11 صفحه - از 87 تا 97 )
کلیدواژه ها:Green MarketingEnvironmental sustainabilityOrganic productsHealth ConsciousnessConsumer Perceptions
-
نویسنده : Lina Kalaba ؛ Saima Khan ؛ Manzar Ahmed ؛
(8 صفحه - از 98 تا 105 )
کلیدواژه ها:Store AtmosphericsSaudi CustomersLuxury Brand Experience
-
نویسنده : Danah Adnan ؛ Saima Khan ؛ Manzar Ahmed ؛
(7 صفحه - از 106 تا 112 )
کلیدواژه ها:Impact of Hedonic ContentBrand Social Media AccountFollower Engagement
-
نویسنده : Shatha Alqasim ؛ Saima Khan ؛ Manzar Ahmed ؛
(7 صفحه - از 113 تا 119 )
کلیدواژه ها:relativismSaudi ArabiasalesproductsMoral EquityBuyers
-
نویسنده : Duaa Alghamdi ؛ Nabil Tarifi ؛ Muhammad Khan ؛
(11 صفحه - از 120 تا 130 )
کلیدواژه ها:businessSaudi ArabiaStart upcelebritiesFame
-
نویسنده : SAMREEN NOOR ؛ MANZAR AHMED ؛
(9 صفحه - از 131 تا 139 )
کلیدواژه ها:Brand awarenessbusinessconsumerSaudi Arabiasocial mediachoice
-
نویسنده : DANIA ALBAKRI ؛ MANZAR AHMED ؛
(13 صفحه - از 140 تا 152 )
کلیدواژه ها:businesscustomerintentionSaudi Arabiasocial mediapurchase
-
نویسنده : DANIAH KURDI ؛ SAUDI ARABIA ؛
(12 صفحه - از 153 تا 164 )
کلیدواژه ها:behaviorCausecustomersnoncompaniesKSAProfit Marketing
-
نویسنده : ANWAR ALALANDA ؛ MANZAR AHMED ؛
(9 صفحه - از 165 تا 173 )
کلیدواژه ها:healthparentsChildrenbrand loyaltyfast food
-
نویسنده : Jomana Rawah ؛ Nabil Tarifi ؛
(9 صفحه - از 174 تا 182 )
کلیدواژه ها:InnovationbusinessEntrepreneurshipPatents
-
نویسنده : Fetoun S. Alahmadi ؛ Marwan M. Lingga ؛
(9 صفحه - از 183 تا 191 )
کلیدواژه ها:MarketingcustomerNetworkingSocial Media Followers
-
نویسنده : Asma Abdulkader Bafageeh ؛ Manzar Ahmed ؛
(11 صفحه - از 192 تا 202 )
کلیدواژه ها:female studentsDigital marketingInstagram Influence
-
نویسنده : Leen Khoj ؛ Manzar Ahmed ؛
(9 صفحه - از 203 تا 211 )
کلیدواژه ها:Brand attitudecustomerPurchase IntentionLocal Restaurant
-
نویسنده : Salma Mousa ؛ Manzar Ahmed ؛
(12 صفحه - از 212 تا 223 )
کلیدواژه ها:Healthy Food TrendsSaudi ConsumersUnhealthy Food Consumption
-
نویسنده : Heelah Alhagawe ؛ Nabil Tarifi ؛ Manzar Ahmed ؛
(7 صفحه - از 224 تا 230 )
کلیدواژه ها:SustainabilitybusinessManagementsuccessfailureSaudi ArabiaEntrepreneur
-
نویسنده : Alaa Al-Khoraimi ؛ Yosra Hamas ؛
(8 صفحه - از 231 تا 238 )
کلیدواژه ها:culturetrainingSaudi womensales jobmixed environment
-
نویسنده : Malak Hayat ؛ Muhammad Khan ؛
(8 صفحه - از 239 تا 246 )
کلیدواژه ها:EBankingTrustconsumerBanking services
-
نویسنده : Saja Alotaibi ؛ Tahar Tayachi ؛
(8 صفحه - از 247 تا 254 )
کلیدواژه ها:GrowthbusinessEntrepreneurshipOpportunitiesventure capitalistsKSA.
-
نویسنده : Hala Al-Ghafari ؛ Muhammad Khan ؛
(10 صفحه - از 255 تا 264 )
کلیدواژه ها:customerSaudi Arabiapurchase intentIntegrated Marketing Communicationfood retail
-
نویسنده : Hanin Hamade ؛ Muhammad Khan ؛
(12 صفحه - از 265 تا 276 )
کلیدواژه ها:MarketingBrandassociationfive sense
-
نویسنده : Samar E. ALasmar ؛ Manzar Ahmed ؛ Saima Khan ؛
(8 صفحه - از 277 تا 284 )
کلیدواژه ها:genderluxury BrandsLuxury Apparel ProductsPsychological Behaviours
-
نویسنده : Zahya Abdulaziz Al-Maghrabi ؛ Florabel Nieva ؛
(8 صفحه - از 285 تا 292 )
کلیدواژه ها:businessFemaleChallengesEntrepreneurshipbank loan
-
نویسنده : Noor Hassan Alsulaimany ؛ Abdulaziz Almaktoom ؛
(6 صفحه - از 293 تا 298 )
کلیدواژه ها:businessOrganizationPerformanceE-CommerceSaudi Arabia
-
نویسنده : Shrooq Ahmad Almaghrabi ؛ Manzar Ahmed ؛
(7 صفحه - از 299 تا 305 )
کلیدواژه ها:Self-conceptPersonality TheoryBrand producthandbag
-
نویسنده : Wed Shagdar ؛ Manzar Ahmed ؛
(13 صفحه - از 306 تا 318 )
کلیدواژه ها:customer loyaltyBrand IdentitySales PerformanceLocal Companies
-
نویسنده : Reem Mohammed Nasser ؛ Nabil Tarifi ؛
(11 صفحه - از 319 تا 329 )
کلیدواژه ها:ConflictChallengessalaryFamily MembersFamily owned business
-
نویسنده : Nada Omar Babatin ؛ Hanen Charni ؛
(13 صفحه - از 330 تا 342 )
کلیدواژه ها:cuisineSaudi ArabiaFranchisesItalian RestaurantMillennial
-
نویسنده : Nouf Alhafi ؛ Manzar Ahmed ؛
(13 صفحه - از 343 تا 355 )
کلیدواژه ها:customerProductsocial mediacelebritiespurchaseinfluencers
-
نویسنده : Alshayma Alhazmi ؛ Saima Khan ؛
(11 صفحه - از 356 تا 366 )
کلیدواژه ها:consumerhotelpath analysissensory marketingPurchase Patterns
-
نویسنده : Sondos Alalmai ؛ Manzar Ahmed ؛
(10 صفحه - از 378 تا 387 )
کلیدواژه ها:social behaviorSocial ExperienceOnline Video GamesMMORPG
-
نویسنده : Dania Lafi ALsahli ؛ Manzar Ahmed ؛
(9 صفحه - از 388 تا 396 )
کلیدواژه ها:Saudi womenCosmetic industryimpulse purchasing
-
نویسنده : Manal Saleh Babge ؛ Yosra Hamas ؛
(9 صفحه - از 397 تا 405 )
کلیدواژه ها:genderbusinesswomenculturestudentsOrganizationsEntrepreneurs
-
نویسنده : Doha Alzughaibi ؛ Manzar Ahmed ؛ Saima Khan ؛
(9 صفحه - از 406 تا 414 )
کلیدواژه ها:social mediaSnapchatmakeup influencersmakeup products
-
نویسنده : Mawada Mohammed Babsail ؛ Manzar Ahmed ؛
(7 صفحه - از 415 تا 421 )
کلیدواژه ها:genderBuying decisionPurchasing decisions
-
نویسنده : Mawada Sendi ؛ Nabil Tarifi ؛
(8 صفحه - از 422 تا 429 )
کلیدواژه ها:FemaleSaudi ArabiaEntrepreneurSocial Entrepreneur
-
نویسنده : Alyaa Abuzaid ؛ Muhammad Khan ؛
(9 صفحه - از 430 تا 438 )
کلیدواژه ها:Saudi ArabiacompaniesSocial entrepreneur. Social Enterprise. Corporate Social Responsibility (CSR)
-
نویسنده : Amal Tariq E Idrees ؛ Manzar Ahmed ؛
(8 صفحه - از 439 تا 446 )
کلیدواژه ها:brand equitySocial Media MarketingBeauty clinics
-
نویسنده : Hanan Nakdali ؛ Manzar Ahmed ؛
(11 صفحه - از 447 تا 457 )
کلیدواژه ها:Unethical BehaviorClothes marketcustomer brand image
-
نویسنده : Adwa Khalid Almutairi ؛ Nabil Tarifi ؛
(8 صفحه - از 458 تا 465 )
کلیدواژه ها:influenceSaudi ArabiaEntrepreneurSocial Entrepreneur
-
نویسنده : Amani A. Alghamdi ؛ Nabil Tarifi ؛
(11 صفحه - از 466 تا 476 )
کلیدواژه ها:businesswomenEntrepreneurssocial enterprises
-
نویسنده : Rafif Rajkhan ؛ Nabil Tarifi ؛
(8 صفحه - از 485 تا 492 )
کلیدواژه ها:GovernmentYouthUniversitiesEntrepreneurshipSocial
-
نویسنده : Fareda Khayat ؛ Nabil Tarifi ؛
(9 صفحه - از 493 تا 501 )
کلیدواژه ها:Middle EastwomenEntrepreneursInspireEncourageCultural Practices
-
نویسنده : Shiza Saleem Ullah ؛ Ghada Al Hothali ؛
(11 صفحه - از 502 تا 512 )
کلیدواژه ها:consumer attitudesPurchase IntentionsMobile Advertising
-
نویسنده : Samreen Noor ؛ Manzar Ahmed ؛
(9 صفحه - از 562 تا 570 )
کلیدواژه ها:Brand awarenessbusinessconsumerSaudi Arabiasocial mediachoice
-
نویسنده : Bayan Baswaid ؛ Nabil Tarifi ؛
(11 صفحه - از 571 تا 581 )
کلیدواژه ها:Economic growthEconomic DevelopmentSmall and Medium EnterprisesEntrepreneurship process