کلیدواژه sensory marketing / (24 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : نعمتی، حسام الدین ؛ نویسنده : سبحانی فرد، یاسر ؛ جعفری، علی ؛
مجله:مدیریت فردا»بهار 1402 - شماره 74 ، ج (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 143 تا 166 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برنداعتبار برندبازاریابی حسیرضایت مخاطبصداوسیما.
-
2.
نویسنده : روحی بهلولی احمدی، ثریا ؛ عظیم زاده، سید مرتضی ؛ نظریان، علی ؛ نویسنده مسئول : اتقیا، ناهید ؛
مجله:مطالعات مدیریت ورزشی»بهمن و اسفند 1401- شماره 76 ، الف (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 421 تا 437 )
کلیدواژه ها:اماکن ورزشیبازاریابی حسیارتقا برند
-
3.
نویسنده : رضائی، ماندانا ؛ تقوایی، رضا ؛ قبادی، تحفه ؛ نویسنده مسئول : ناصحی فر، وحید ؛
مجله:آمایش محیط»زمستان 1401 - شماره 59 ، A (دانشگاه آزاد/ISC (20 صفحه - از 93 تا 112 )
کلیدواژه ها:شبکههای اجتماعیبازاریابی حسیبازاریابی مبتنی بر شبکههای اجتماعیشهر اقتصادیبازارشهریاقتصادیمصاحبهدیجیتال
-
4.
نویسنده مسئول : نوروزی، حسین ؛ نویسنده : درویش، فاطمه ؛
مجله:گردشگری و اوقات فراغت»پاییز و زمستان 1401 - شماره 14 (18 صفحه - از 133 تا 150 )
کلیدواژه ها:نگرش به برندارزش ویژه برندبازاریابی حسیدلبستگی به برندتجربه برندتجربهٔمشتریحسیصنعت گردشگری
-
5.
مترجم : ولی پوری، زهرا ؛ نویسنده : جلالی، سید مهدی ؛ تبریزیان، بیتا ؛
مجله:مطالعات مدیریت راهبردی»پاییز 1401- شماره 51 ، الف (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 265 تا 287 )
کلیدواژه ها:بازاریابیبازاریابی حسیمحصولات تندگردش
-
6.
نویسنده مسئول : سیدامیری، نادر ؛ نویسنده : عبدالمحمد سقا، معین ؛ فرودی، پانته آ ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1401 - شماره 44 ، ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 1 تا 24 )
کلیدواژه ها:بیناییبازاریابی حسیبویاییتصویرسازی رایحهتجربۀ حسیرنگ پسزمینهحسیرنگتصویرسازی
-
7.
نویسنده : ولی پوری، زهرا ؛ تبریزیان، بیتا ؛ نویسنده مسئول : جلالی، سیدمهدی ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»زمستان 1400 - شماره 52 ، B (دانشگاه آزاد (19 صفحه - از 104 تا 122 )
کلیدواژه ها:روش ترکیبیبازاریابیبازاریابی حسیتعامل دوسویهمدلمشتریمحصولات
-
8.
نویسنده : ولیپوری، زهرا ؛ تبریزیان، بیتا ؛ نویسنده مسئول : جلالی، سید مهدی ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1400 - شماره 26 ، ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 435 تا 454 )
کلیدواژه ها:بازاریابیسهم بازارافزایش فروشبازاریابی مبتنی بر حواس
-
9.
نویسنده : کاظمی، رضا ؛ ایمان خان، نیلوفر ؛ نویسنده مسئول : فتاحی، مجید ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»تابستان 1400 - شماره 50 ، B (دانشگاه آزاد (20 صفحه - از 416 تا 435 )
کلیدواژه ها:قصد خریدبازاریابی حسیبهبود تجربه مشتریفروشگاههای زنجیرهای افق کوروشروش
-
10.
نویسنده : Alshayma Alhazmi ؛ Saima Khan ؛
مجله:PalArch's Journal of Archaeology of Egypt»july 2021, Volume 18 - Number 16 (11 صفحه - از 356 تا 366 )
کلیدواژه ها:consumerhotelpath analysissensory marketingPurchase Patterns
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (7 مقاله)
- ج (3 مقاله)
- علمی-پژوهشی (2 مقاله)
- الف (2 مقاله)