کلیدواژه Brand attitude / (33 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : بهنام فيض آبادی، فاطمه ؛ مرادی، محسن ؛ نویسنده مسئول : بهبودی، اميد ؛
مجله:بازاریابی خدمات عمومی»تابستان 1403 - شماره 6 (19 صفحه - از 100 تا 118 )
کلیدواژه ها:تعامل با برنداعتبار تایید کنندهبرند مکنگرش به برند.عشق به برند
-
2.
نویسنده مسئول : Osanlou، Bahareh ؛ نویسنده : Darvish، Fatemeh ؛
مجله:Iranian Journal Of Management Studies»Winter 2024, Volume 17 - Number 1 ، بین المللی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 295 تا 310 )
کلیدواژه ها:Brand attitudeBrand extension attitudeLogo attitude
-
3.
نویسنده مسئول : شیرخدایی، میثم ؛ نویسنده : عابدین، بهاره ؛ حسین زاده آهنگر، امیر ؛
مجله:مطالعات رفتار مصرف کننده»زمستان 1402، دوره دهم - شماره 4 ، ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 68 تا 93 )
کلیدواژه ها:تبلیغاتنگرش به برندقصد خریدقدرت ستارهافراد مشهورمصرفکنندگاننگرشاعتمادپژوهش
-
4.
نویسنده : Divsalar، Ahmad ؛ Emami، Farshad ؛ نویسنده مسئول : Mousavi، Seyyed Jafar ؛
مجله:Educational Sociology»December 2023 - Number 30 ، ب (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 223 تا 234 )
کلیدواژه ها:Brand experienceBrand attitudeOnline Purchase IntentionSocial media marketing activitiesCompany's Brand
-
5.
نویسنده : Rahmati، Soodabeh ؛ Afroozeh، Mohammad Sadegh ؛ نویسنده مسئول : Safari Jafarloo، Hamid Reza ؛
مجله:Sports Business»Autumn 2023 - Number 8 (20 صفحه - از 29 تا 48 )
کلیدواژه ها:Brand attitudesymbolBrand commitmentbrand strategySports Branding
-
6.
نویسنده مسئول : Nazari، Rasool ؛ نویسنده : Moshkelgosha، Elham ؛ Loghmani، Mohsen ؛
مجله:Sports Business»Autumn 2023 - Number 8 (21 صفحه - از 49 تا 69 )
کلیدواژه ها:Brand attitudesports industryCustomer attitudeCustomer engagementProfessional Sports Club
-
7.
نویسنده مسئول : رزمی، زهرا ؛ نویسنده : مهمان نوازان، سهیلا ؛ سلطانی تاج آبادی، مرضیه ؛
مجله:پژوهش های مدیریت در ایران»تابستان 1402، دوره بیست و هفتم - شماره 2 ، ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 96 تا 115 )
کلیدواژه ها:تبلیغات کلامیدانش برندنگرش برندهم آفرینی ارزشمشتریدانشمشتریانمصرفکنندگانارزشنگرشاعتمادتعهدوفاداری
-
8.
نویسنده : احمدزاده، سمیه ؛ طبائیان، ریحانه السادات ؛ نویسنده مسئول : امیریان، امین ؛
مجله:علوم خبری»بهار 1402 - شماره 45 ، ج (وزارت علوم (16 صفحه - از 62 تا 77 )
کلیدواژه ها:نگرش به برنداعتبار برنداینستاگراماعتماد به ستارهاعتبار تبلیغات
-
9.
نویسنده مسئول : دهقانی سلطانی، مهدی ؛ نویسنده : مصباحی، مریم ؛ شیبانی، سارا ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»زمستان 1401 - شماره 30 ، ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 31 تا 56 )
کلیدواژه ها:سهولت استفاده درک شدهسودمندی درک شدهنگرش نسبت به برندقصد تعامل و مشارکت
-
10.
نویسنده مسئول : نوروزی، حسین ؛ نویسنده : درویش، فاطمه ؛
مجله:گردشگری و اوقات فراغت»پاییز و زمستان 1401 - شماره 14 (18 صفحه - از 133 تا 150 )
کلیدواژه ها:نگرش به برندارزش ویژه برندبازاریابی حسیدلبستگی به برندتجربه برندتجربهٔمشتریحسیصنعت گردشگری
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (11 مقاله)
- علمی-پژوهشی (2 مقاله)
- الف (1 مقاله)
- ج (1 مقاله)
- د (1 مقاله)
- بین المللی (1 مقاله)