کلیدواژه Long / (9 مقاله)
-
1.
نویسنده : Ahangari، Saeideh ؛ Akbari، Mahlagha ؛
مجله:English Language Pedagogy and Practice»fall 2012 - Number 11 ، علمی-پژوهشی (دانشگاه آزاد/ISC (15 صفحه - از 1 تا 15 )
کلیدواژه ها:AccuracyTask Complexity (Task type: here-now & There-and-then)Task Conditions (Gender: Male & Female)Task Difficulty (Proficiency: Lower-intermediate & intermediate)TaskEFL
-
2.
نویسنده : Khoshnevis، Iraj ؛ Mikaeli، Zohreh ؛
مجله:English Language Pedagogy and Practice»fall 2012 - Number 11 ، علمی-پژوهشی (دانشگاه آزاد/ISC (14 صفحه - از 102 تا 115 )
کلیدواژه ها:Explicit InstructionFocus on FormInputFocus on formsInput enhancementTextual enhancementNoticing hypothesisEFLLongSecond Language AcquisitionIranianGroupsTest
-
3.
نویسنده : Ahangari، Saiedeh ؛ Behnam، Biook ؛ Davatgari Asl، Hanieh ؛
مجله:English Language Pedagogy and Practice»Fall 2011 - Number 9 ، علمی-پژوهشی (دانشگاه آزاد/ISC (23 صفحه - از 1 تا 23 )
کلیدواژه ها:form-Focused Interaction EnhancementOral Picture Description TaskWritten Picture Description TaskMeaning-Focused Interaction EnhancementIslamic Azad UniversityLong
-
4.
نویسنده : Yaqubi، Baqer ؛
مجله:English Language Pedagogy and Practice»Spring 2011 - Number 8 ، علمی-پژوهشی (دانشگاه آزاد/ISC (32 صفحه - از 228 تا 259 )
کلیدواژه ها:Classroom Interactionparticipationconversation analysisteacher questionsunfolding sequencelearning opportunityscaffoldEFLSLALongHoweverExtractQA
-
5.
نویسنده : Gholami Mehrdad، Ali ؛
مجله:English Language Pedagogy and Practice»Spring 2010 - Number 6 ISC (17 صفحه - از 85 تا 101 )
کلیدواژه ها:General EnglishSubjective Needs AnalysisSyllabus DesignESPEFL
-
6.
نویسنده : Maftoon، Parviz ؛ Kolahi، Sholeh ؛
مجله:English Language Pedagogy and Practice»Fall 2009 - Number 5 ISC (19 صفحه - از 160 تا 178 )
کلیدواژه ها:Corrective FeedbackRecastSyntactic ErrorsFrequency of ErrorsOral DiscourseSecond Language AcquisitionUniversityEFL University StudentsLongLyster
-
7.
نویسنده : Abdollahzadeh، Esmaeel ؛ Amiri، Naser ؛
مجله:English Language Pedagogy and Practice»Spring 2009 - Number 4 ISC (27 صفحه - از 1 تا 27 )
کلیدواژه ها:Vocabulary InstructionSemantic MappingPerceptual ModalityPerceptual Learning StyleEFLPerceptual Learning Styles
-
8.
نویسنده : Tabatabaei، Seyed Omid ؛
مجله:English Language Pedagogy and Practice»Spring 2009 - Number 4 ISC (33 صفحه - از 238 تا 270 )
کلیدواژه ها:InteractionFeedbackgenderTaskNegotiation for MeaningPicaEFLLongSecond Language Acquisition
-
9.
نویسنده : Kiany، Gholam Reza ؛ Jalali، Sara ؛
مجله:English Language Pedagogy and Practice»Spring 2008 - Number 2 ISC (18 صفحه - از 99 تا 116 )
کلیدواژه ها:Advanced EFL LearnersVisual AdvanceOrganizerTime LapseTypes of Listening PassagesEFLAdTestThere