کلیدواژه Marketing Research / (6 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : عابدی، احسان ؛ ناقد : پورمنصور، پریا ؛
مجله:پژوهش نامه انتقادی متون و برنامه های علوم انسانی»تابستان 1402 - شماره 112 ، الف (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 185 تا 205 )
کلیدواژه ها:منابع معتبرتحقیقات بازاریابیویرایش ادبیساختار کتاباصول علمی ارجاعدهیابعاد آموزشی اثرتحلیل انسجام منطقی بخشهای کتاب
-
2.
نویسنده مسئول : محمودی، احمد ؛ نویسنده : پیرجمادی، سحر ؛ زهره وندیان، کریم ؛
مجله:مطالعات بازاریابی ورزشی»تابستان 1402 - شماره 14 (14 صفحه - از 75 تا 88 )
کلیدواژه ها:مشتریتحقیقات بازاریابیمزیت رقابتی پایدارکووید- 19فعالیتهای پیشبرد
-
3.
نویسنده مسئول : قربانی، علی ؛ نویسنده : فرهت، مائده ؛ عمران زاده، اسماعیل ؛
مجله:مطالعات رسانه های نوین»پاییز 1400-شماره 27 ، ب (وزارت علوم/ISC (32 صفحه - از 257 تا 288 )
کلیدواژه ها:بازاریابیتحقیقات بازاریابیشبکه های اجتماعیتحلیل تم
-
4.
نویسنده : موسوی، سیدمحسن ؛ نویسنده مسئول : امیری عقدایی، سید فتح الله ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1399 - شماره 39 ، ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 37 تا 54 )
کلیدواژه ها:تحقیقات بازاریابیخلق ارزشیادگیری ماشینکلان دادهانقلاب صنعتی چهارم
-
5.
نویسنده : حیدری، علی ؛ والی پور، علیرضا ؛ بختیاری، بهناز ؛
مجله:پژوهش های مدیریت در ایران»پاییز 1396، دوره بیست و یکم - شماره 3 ، ب (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 97 تا 119 )
کلیدواژه ها:پژوهشهای دانشگاهیپژوهشهای بازاریابیتحلیل محتوامرور نظاممند
-
6.
نویسنده : حسونه، عبدالباسط إبراهيم ؛ العبدلي، سمير عبد الرزاق ؛ سلطان فريحات، سلطان "محمد سعيد" ؛ الهنداوي، ونس عبد الكريم ونس ؛
مجله:تنمية الرافدين»السنة 2012، دوره 34 - العدد 110 (26 صفحه - از 29 تا 54 )
کلیدواژه ها:الاستخبارات التسویقیةتطویر المنتجاتبحوث التسویقنظام المعلومات التسویقیةالسجلات الداخلیة