کلیدواژه Perceived Deception / (2 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : نظری، محسن ؛ نویسنده : خانبلوکی، رومینا ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1401 - شماره 47 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 29 تا 50 )
کلیدواژه ها:وفاداریقصد خریدفریب ادراکشدهتخفیفات قیمتیتخفیفقیمتادراکسناریو
-
2.
نویسنده مسئول : نظری، محسن ؛ نویسنده : شجاع، علی ؛ فتحی، هانیه ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1401 - شماره 44 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 109 تا 128 )
کلیدواژه ها:بیانصافی قیمتی ادراکشدهخیانت ادراکشدهفریب ادراکشدهنظام قیمتگذاری پویاتنفر از برندقیمتادراکقیمتگذاری پویاتنفر