کلیدواژه Quality of Services / (33 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
21.
نویسنده : معینی طباطبایی، سیدحامد ؛ آدابی، حمیدرضا ؛
مجله:مطالعات مدیریت شهری»زمستان 1394 - شماره 24 (14 صفحه - از 33 تا 46 )
کلیدواژه ها:کیفیت ارائه خدماتسازمان پاسخگوی سریع (FRO)شهرداری منطقه 14
-
22.
نویسنده : Taghi Livari، Naser ؛
مجله:Journal of Management and Accounting Studies»June 2015, Volume 3 - Number 2 (8 صفحه - از 32 تا 39 )
کلیدواژه ها:servicesPublic SectorSocial Security OrganizationQuality of ServicesGarvin Model
-
23.
نویسنده : گیلاسی، حمید رضا ؛ علی اصغر زاده، اکبر ؛ ملکی، محمد رضا ؛ نزادی نیاسر، مریم ؛ نویسنده مسئول : میدانی، زهرا ؛
مجله:توسعه آموزش جندی شاپور اهواز»بهار 1393، دوره پنجم - شماره 1 (11 صفحه - از 1 تا 11 )
کلیدواژه ها:ارزیابیکیفیت خدماتدانشگاه علوم پزشکی کاشانمدل الگوی تعالی EFQMدانشکده پیراپزشکی
-
24.
نویسنده : فهیمنیا، فاطمه ؛ منطق، حسن ؛
مجله:کتابداری و اطلاع رسانی»زمستان 1392 - شماره 64 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 59 تا 79 )
کلیدواژه ها:کتابدارانکیفیت خدماتاعتماد اجتماعیاعتماد تعمیم یافتهکتابخانه های دانشگاهی
-
25.
نویسنده مسئول : جواهری زاده، ناصر ؛ نویسنده : بامنی مقدم، محمد ؛ خسروی، مینا ؛
مجله:مدیریت توسعه و تحول»زمستان 1391 - شماره 11 (11 صفحه - از 61 تا 71 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماترضایت مندیانعطاف پذیری و خدمات پس از فروش بلیت
-
26.
نویسنده : رهنما، محمد رحیم ؛ حسینی غفاری، طاهره سادات ؛ اشنویی، امیر ؛ روستا، مجتبی ؛
مجله:مطالعات اجتماعی گردشگری»پاییز و زمستان 1391 - شماره 2 (22 صفحه - از 68 تا 89 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماترضایتمندیهتلکلان شهر مشهدگردشگران داخلی
-
27.
نویسنده : میرفخرالدینی، حیدر ؛ فرید، داریوش ؛ زارعی محمودآبادی، محمد ؛ نویسنده مسئول : طحاری مهرجردی، محمدحسین ؛
مجله:پژوهشگر»بهار 1390 - شماره 21 (12 صفحه - از 138 تا 149 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتکپ لندتکنیکهای تصمیمگیری چند شاخصه
-
28.
Assessment of Service Quality at Central Library of Management and Planning Organization (MPO), Iran
نویسنده : M. Hassanzadeh ؛ S. REZAEI SHARIFABADI ؛ M. Derakhshan ؛
مجله:International Journal Of Information Science And Management»January & June 2010, Volume 8 - Number 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 107 تا 118 )
کلیدواژه ها:Quality of ServicesManagement and Planning OrganizationNational Library of IranSERVQUAL QuestionnaireOrganizational UsersNon Organizational Users
-
29.
نویسنده : عبداله فام، رحیم ؛ ابراهیم پور، داود ؛
مجله:مطالعات جامعه شناسی»زمستان 1388 - شماره 5 (20 صفحه - از 105 تا 124 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتکیفیت گراییارتقای کیفیتکیفیت خدمات آموزشیکارکنانکیفیتکارکنان دانشگاه آزاد اسلامی
-
30.
نویسنده : فرید، داریوش ؛ زارع احمدآبادی، حبیب ؛ دهقان تفتی، محمدعلی ؛ خان بیوکی، روح اله ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1388 - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 78 تا 94 )
کلیدواژه ها:کيفيت خدماتدفاتر کارگزاریمدل تحليل شکافبورس اوراق بهادارسروکوآلخدماتمدلادراکات
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (7 مقاله)
- ب (6 مقاله)
- A (2 مقاله)
- B (1 مقاله)
- الف (1 مقاله)