کلیدواژه satisfaction of customer / (1 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : جمالی زواره، بتول ؛ نصر، احمد رضا ؛ شادفر، حوریه ؛
مجله:نامه آموزش عالی»پاییز 1392 - شماره 23 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 7 تا 24 )
کلیدواژه ها:Assessmentmodelqualityhigh educationsatisfaction of customerآموزش عالیمشتریکیفیتمشتریانمدلکیفیـترضایت مشتریمشـتریانارزیابی کیفیت
مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه نامه آموزش عالی 1 |
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-ترویجی (1 مقاله)