کلیدواژه Social customer relationship management / (4 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : Shokohyar، Sajjad ؛ نویسنده : Tavallaee، Ruhollah ؛ Keramatnia، Khadijeh ؛
مجله:International Journal of Management, Accounting and Economics»February 2016, Volume 3 - Number 19 (20 صفحه - از 85 تا 104 )
کلیدواژه ها:TechnologyCustomer relationship managementcustomerSocial networkSocial customer relationship management
-
2.
نویسنده مسئول : Shokohyar، Sajjad ؛ نویسنده : Tavallaee، Ruhollah ؛ Keramatnia، Khadijeh ؛
مجله:International Journal of Management, Accounting and Economics»July 2017, Volume 4 - Number 36 (25 صفحه - از 720 تا 744 )
کلیدواژه ها:TechnologyCustomer relationship managementcustomerSocial networkFuzzy Analytic Network ProcessSocial customer relationship management
-
3.
نویسنده : ربیعه، سجاد ؛ رضاییان، علی ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»تابستان 1401، سال هفدهم - شماره 55 رتبه A+ (دانشگاه آزاد (15 صفحه - از 95 تا 109 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریعملکرد مالیتعهد مشتریمدیریت ارتباط با مشتری اجتماعیبانکهای خصوصی استان خوزستان
-
4.
نویسنده : محرابی، مهسا ؛ وظیفه دوست، حسین ؛ خون سیاوش، محسن ؛ نویسنده مسئول : حمدی، کریم ؛
مجله:جامعه شناسی سیاسی ایران»دی 1401 - شماره 26 ISC (21 صفحه - از 1069 تا 1089 )
کلیدواژه ها:کسب و کارهای الکترونیکتجارت الکترونیکمدیریت ارتباط با مشتریمدیریت ارتباط با مشتری اجتماعیبازاریابیمدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک
مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه International Journal of Management, Accounting and Economics 2 |
نشریه جامعه شناسی سیاسی ایران 1 |
نشریه مدیریت بازاریابی 1 |