کلیدواژه Tourism Destination Brand / (6 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : Nayebzadeh، Shanaz ؛ نویسنده مسئول : Yousefi، Seyyed Mohammad Hossein ؛
مجله:Industrial Strategic Management»Summer and Autumn 2019, Volume 4 - Number 2 رتبه C (دانشگاه آزاد (16 صفحه - از 51 تا 66 )
کلیدواژه ها:Meta synthesisTourism Destination BrandLFPP Approach
-
2.
نویسنده مسئول : پندار، مهدی ؛ نویسنده : خوش سیما، رضا ؛ ویسی، رضا ؛
مجله:اقتصاد شهری»بهار و تابستان 1399 - شماره 8 رتبه ب (وزارت علوم (16 صفحه - از 35 تا 50 )
کلیدواژه ها:بازاریابیبازاریابی گردشگریبازاریابی چندحسیبرندسازی مقصد گردشگری
-
3.
نویسنده : وحیدزادگان، فریبا ؛ نویسنده مسئول : زنگی آبادی، علی ؛
مجله:محیط شناسی»پاییز 1399، دوره چهل و ششم - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 455 تا 472 )
کلیدواژه ها:گردشگریمنظر شهریبرند منظرشناخت تصویریبرند مقصد گردشگری
-
4.
نویسنده : فرهادی یونکی، مجید ؛ ربانی، راضیه ؛ خراسانی، محمدامین ؛
مجله:پژوهش های روستایی»زمستان 1400 - شماره 48 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (15 صفحه - از 719 تا 733 )
کلیدواژه ها:گردشگری روستاییبرند مقصد گردشگریگردشگری کمشتابفعالیتهای گردشگری کمشتاب
-
5.
نویسنده مسئول : حقیقی نسب، منیژه ؛ نویسنده : میرسلیمانی، اعظم ؛ میرزائیان خمسه، پیوند ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»بهار 1401 - شماره 57 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 211 تا 237 )
کلیدواژه ها:نظریه داده بنیادبرند مقصدبرند مقصد گردشگریاعتلای برندگردشگریاستان فارسمقصد گردشگریمدلپژوهشزیرساخت
-
6.
نویسنده مسئول : حقیقی نسب، منیژه ؛ نویسنده : میرسلیمانی، اعظم ؛ میرزائیان خمسه، پیوند ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»بهار 1401 - شماره 57 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 211 تا 237 )
کلیدواژه ها:نظریه داده بنیادبرند مقصدبرند مقصد گردشگریاعتلای برندگردشگریاستان فارسمقصد گردشگریمدلپژوهشزیرساخت
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- الف (2 مقاله)
- ب (2 مقاله)
- C (1 مقاله)
- علمی-پژوهشی (1 مقاله)