کلیدواژه Tourist behavior / (8 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : کریم زاده، حسین ؛ قنبری، ابوالفضل ؛ نویسنده مسئول : هاشمی امین، سمیرا ؛
مجله:جغرافیا و برنامه ریزی»تابستان 1402 - شماره 84 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (10 صفحه - از 121 تا 130 )
کلیدواژه ها:گردشگری خلاقحس لذت گردشگرگردشگری روستایی و عشایریرفتار گردشگر
-
2.
نویسنده : دیر گندم، نرجس ؛ ابراهیمی، سید عباس ؛ نویسنده مسئول : نجارزاده، محمد ؛
مجله:مطالعات اجتماعی گردشگری»پاییز و زمستان 1398 - شماره 14 رتبه ب (وزارت علوم (26 صفحه - از 201 تا 226 )
کلیدواژه ها:اعتبارکیفیت اطلاعاترفتار گردشگرتوصیه های شفاهی آنلاین
-
3.
نویسنده : مینایی، رضا ؛ معروفی، فخر الدین ؛ مرادی، علیرضا ؛ نویسنده مسئول : نمامیان، فرشید ؛
مجله:مطالعات اجتماعی گردشگری»پاییز و زمستان 1398 - شماره 14 رتبه ب (وزارت علوم (26 صفحه - از 259 تا 284 )
کلیدواژه ها:بازاریابیگردشگری الکترونیکشبکه اجتماعیرفتار گردشگرمدلسازی ساختاری|تفسیری
-
4.
نویسنده : مینایی، رضا ؛ معروفی، فخرالدین ؛ مرادی، علیرضا ؛ نویسنده مسئول : نمامیان، فرشید ؛
مجله:گردشگری و توسعه»پاییز 1398 - شماره 20 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 165 تا 183 )
کلیدواژه ها:شبکه اجتماعیفراترکیببازاریابی گردشگریرفتار گردشگرمدلسازی ساختاری-تفسیری
-
5.
نویسنده : طهماسبی، اصغر ؛ روشنیان، سوران ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»زمستان 1395 - شماره 36 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 31 تا 60 )
کلیدواژه ها:شهر بانهگردشگری خریدویژگی های گردشگرانرفتار خرید گردشگرانمدل Black boxگردشگراناطلاعاتاقامتسنیجعبه سیاه
-
6.
نویسنده : امراللهی بیوکی، ناهید ؛ نظری دهقی، اعظم ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»پاییز 1394 - شماره 31 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 103 تا 129 )
کلیدواژه ها:تبلیغاتتصویر ذهنیتوسعه گردشگریویژگیهای فردیرفتار گردشگریگردشگریتصویر ذهنی گردشگران
-
7.
نویسنده : اقبالی، سحر ؛ عظیمی هاشمی، مژگان ؛ بخشی، حامد ؛
مجله:مطالعات اجتماعی گردشگری»پاییز و زمستان 1394 - شماره 6 (22 صفحه - از 39 تا 60 )
کلیدواژه ها:کنشگردشگری فرهنگیسرمایههای چندگانهرفتار گردشگر
-
8.
نویسنده : بیات، روح الله ؛ فضلی، صفر ؛ مرندی، مهسا ؛
مجله:مطالعات اجتماعی گردشگری»بهار و تابستان 1392 - شماره 3 (17 صفحه - از 122 تا 138 )
کلیدواژه ها:قزوینتصویر مقصدرفتار گردشگرانبرندسازی مقصد گردشگریتداعی های برند