کلیدواژه TQM / (65 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
51.
نویسنده : شعیبی، مجید ؛
مجله:نخبگان علوم و مهندسی»فروردین 1398 - شماره 16 (11 صفحه - از 1 تا 11 )
کلیدواژه ها:رقابتنوآوریمدیریت کیفیت جامعخدماتTQM
-
52.
نویسنده مسئول : محمدی، حامد ؛
مجله:مدیریت استاندارد و کیفیت»پاییز 1398 - شماره 33 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (11 صفحه - از 47 تا 57 )
کلیدواژه ها:TQMبازخوانیسازمان های دولتی
-
53.
نویسنده مسئول : Rahimi Kalour، Hossein ؛ نویسنده : Kazemzadeh، Reza ؛
مجله:Open Access Journal of Resistive Economics»Spring 2020, Volume 8 - Number 19 ISC (15 صفحه - از 35 تا 49 )
کلیدواژه ها:TourismTQMethicsBusiness EthicsSocial ResponsibilityBusiness
-
54.
نویسنده : پیغان، سعید ؛
مجله:پژوهش های پیشرفت و تعالی»تابستان 1399 - شماره 3 (18 صفحه - از 1 تا 18 )
کلیدواژه ها:عملکردمدیریت کیفیت جامعابداععملکرد سازمانیکارکنانسازماناطلاعات
-
55.
نویسنده : سیدآقامیری، ملیحه ؛ فخاریان، غزاله ؛ حسن آبادی، نیلوفر ؛ سرحدی، علیرضا ؛
همایش:همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در علوم مهندسی و مدیریت»مجموعه مقالات اولین همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در علوم مهندسی و مدیریت رتبه ملی (12 صفحه - از 234 تا 245 )
کلیدواژه ها:DMAIC DMADV TQM شش سیگما شاخصهای عملکرد بهبود اثربخش
-
56.
نویسنده : Qasim Sajjad ؛ Naveed Ahmad Taseer ؛ Ahsaan Siddique ؛
مجله:PalArch's Journal of Archaeology of Egypt»May 2021, Volume 18 - Nomber 10 (12 صفحه - از 1251 تا 1262 )
کلیدواژه ها:TQMsecondary schoolsQuality EducationInstitutional Issues
-
57.
نویسنده : Nojoud H. Alsefri ؛ Hesham Mugharbil ؛
مجله:PalArch's Journal of Archaeology of Egypt»july 2021, Volume 18 - Number 15 (6 صفحه - از 224 تا 229 )
کلیدواژه ها:TQMEvaluationqualityPerformanceManagementPracticeprogressUpgrade
-
58.
نویسنده : منتظری، زهراسادات ؛
مجله:مدیران مبتکر»پاییز 1400 - شماره 3 (21 صفحه - از 18 تا 38 )
کلیدواژه ها:برنامهارزش برندتمرکز بر مشتریمدیریت کیفیت جامع( TQM )تمرکز بر منابع انسانیمدیریت کیفیت جامعمشتریرضایت مشتریTQMسازمانمشتریان
-
59.
نویسنده : زارع هرفته، وجیهه ؛
همایش:کنفرانس ملی مدیریت، روان شناسی و علوم رفتاری»مجموعه مقالات اولین کنفرانس ملی مدیریت، روان شناسی و علوم رفتاری (11 صفحه - از 38 تا 48 )
کلیدواژه ها:مدیریت کیفیت جامعکیفیتTQMخدمات مالیبیمارستان افشار یزد
-
60.
نویسنده مسئول : Rahimi Kalour، Hossein ؛ نویسنده : Kazemzadeh، Reza ؛
مجله:Open Access Journal of Resistive Economics»Winter 2022, Volume 10 - Number 1 ISC (13 صفحه - از 70 تا 82 )
کلیدواژه ها:TourismTQMethicsBusiness EthicsSocial Responsibility
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (9 مقاله)
- علمی-ترویجی (3 مقاله)
- ب (2 مقاله)
- ج (1 مقاله)
- بین المللی (1 مقاله)
- ملی (1 مقاله)
- الف (1 مقاله)