کلیدواژه Value creation / (88 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
51.
نویسنده مسئول : نیکویه، مهدی ؛ نویسنده : قاسمی، حاکم ؛ شیرویه پور، شهریار ؛
مجله:مطالعات مدیریت راهبردی»زمستان 1400- شماره 48 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 49 تا 64 )
کلیدواژه ها:یادگیری سازمانیعملکرد سازمانیخلق ارزشقابلیتهای آیندهنگاری راهبردیآینده نگاری راهبردیسازمانی
-
52.
نویسنده : سلیمانی نژاد، عادل ؛ صدقی، محمدعلی ؛ نویسنده مسئول : درودی، فریبرز ؛
مجله:مطالعات کتابداری و سازماندهی اطلاعات»زمستان 1400 - شماره 128 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (11 صفحه - از 96 تا 106 )
کلیدواژه ها:کتابخانههای عمومیمدیریت ارزشایجاد ارزشتخصصگراییمدیریت کتابخانهحرفهایپژوهشتخصصی
-
53.
نویسنده مسئول : احمدزاد اصل، محمدعلی ؛
مجله:راهبرد مدیریت مالی»زمستان 1400 - شماره 35 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 131 تا 148 )
کلیدواژه ها:رویکرد داده بنیادشرکت ملی صنایع مس ایراننفوذ خودمدارانهارزش آفرینیخلق ارزش
-
54.
نویسنده مسئول : شافعی، رضا ؛ نویسنده : احمدی زاد، آرمان ؛ مولائی، زینب ؛
مجله:گردشگری و توسعه»زمستان 1400 - شماره 29 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 113 تا 126 )
کلیدواژه ها:صنعت گردشگریاکوسیستم کسبوکارمشارکت مشتریارزش آفرینی اقتصادی و اجتماعی
-
55.
نویسنده : اسدی، لیلا ؛ جرجرزاده، علیرضا ؛ کعب عمیر، احمد ؛ نویسنده مسئول : واعظ، سیدعلی ؛
مجله:پژوهش های تجربی حسابداری»بهار 1401 - شماره 43 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (42 صفحه - از 27 تا 68 )
کلیدواژه ها:استراتژی کسب وکارمسئولیت پذیری اجتماعی شرکتارزش آفرینی نقدی
-
56.
نویسنده : Babaei Nivluei، Fahimeh ؛ Alvani، Seyed Mehdi ؛ Hamidi، Naser ؛ نویسنده مسئول : Ataei، Mohammad ؛
مجله:Iranian Journal Of Management Studies»Spring 2022, Volume 15 - Number 2 رتبه بین المللی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 381 تا 404 )
کلیدواژه ها:Value creationuniversity human resources’ recruitment and supplyFourth generation universitiesvalue increasetechnology-driven
-
57.
نویسنده : علیپور، پژمان ؛ حیدری، عباس ؛ نویسنده مسئول : خیری، بهرام ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»تابستان 1401 - شماره 58 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 75 تا 99 )
کلیدواژه ها:تجارت الکترونیکبرندسازیمشارکت مشتریهمآفرینی ارزشمشتریمشتریانارزشفناوری اطلاعاتصنعت گردشگریمدل
-
58.
نویسنده : فرهمند، علی اصغر ؛ زمردیان، غلامرضا ؛ نویسنده مسئول : فلاح شمس، میرفیض ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1401 - شماره 45 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 1 تا 20 )
کلیدواژه ها:خلق ارزشتحلیل عاملیبانکداری شرکتیعوامل ارزشآفرینکسبوکارهای B2Bمشتریبانکمشتریانارزشعواملپژوهش
-
59.
نویسنده : سلام زاده، آیدین ؛ هادی زاده، مرتضی ؛ نویسنده مسئول : مرتضوی، سمیراسادات ؛
مجله:بررسی های مدیریت رسانه»تابستان 1401 - شماره 2 (24 صفحه - از 171 تا 194 )
کلیدواژه ها:مدل کسبوکارخلق ارزشآیندهنگاری راهبردیفناوریهای نوین رسانهایفناوریرسانهایدیجیتالمدل کسب و کارکسب و کاررسـانه
-
60.
نویسنده : حسین زاده، مصطفی ؛ عباسی نامی، حامد ؛ مهرانی، هرمز ؛ شهرآبادی، ابوالفضل ؛ نویسنده مسئول : وهاب زاده منشی، شادان ؛
مجله:بورس اوراق بهادار»تابستان 1401،سال پانزدهم - شماره 58 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (42 صفحه - از 329 تا 370 )
کلیدواژه ها:بازار سرمایهمشتری مداریCustomer OrientationValue creationcapital marketsبازاریابی دیجیتالDigital marketingهمآفرینی ارزشنوآوری خدمات مالیfinancial service innovationبازارمشتریمدیریت دانش مشتریمدیرانمشتریانپژوهش
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (31 مقاله)
- الف (16 مقاله)
- علمی-پژوهشی (7 مقاله)
- B (7 مقاله)
- ج (3 مقاله)
- بین المللی (3 مقاله)
- A (3 مقاله)
- C (1 مقاله)
- A+ (1 مقاله)