Winter 2013, Volume 2 - Number 3
-
نویسنده مسئول : Mirsardoo، Tahereh ؛
(9 صفحه - از 7 تا 15 )
کلیدواژه ها:Cultural CapitalTourism developmentSocialRegional tourism
-
نویسنده مسئول : Yahya Pour، Mohammad Sadegh ؛ نویسنده : GharehBeygi، Mosayeb ؛
(12 صفحه - از 17 تا 28 )
کلیدواژه ها:Irangeopoliticssmart powerContemporary Middle East
-
نویسنده مسئول : Pazoki، Masoume ؛ نویسنده : Yourdkhani، Mokhtar ؛
(10 صفحه - از 29 تا 38 )
کلیدواژه ها:SWOT Modelruural tourismeigenvector techniquesPakdasht County
-
نویسنده : Zareinrizi، Zahra ؛
(13 صفحه - از 39 تا 51 )
کلیدواژه ها:Brandtourism marketingTourism brandDestination branding
-
نویسنده : Lotfi، Heydar ؛ نویسنده مسئول : Shakaroyan، Navid ؛
(10 صفحه - از 53 تا 62 )
کلیدواژه ها:IranLife skill based
-
نویسنده مسئول : Rashidi، Mostafa ؛ نویسنده : Tandeh، Sedighe ؛ Tarnas، Somaye ؛
(10 صفحه - از 63 تا 72 )
کلیدواژه ها:Tourism developmentCoastal TourismEnvironmental impacts
-
نویسنده : Shariatpanahi، Majidvali ؛ Tarnas، Somaye ؛ نویسنده مسئول : Zali، Fatemeh ؛
(15 صفحه - از 73 تا 87 )
کلیدواژه ها:nature tourismpond biologist Ecotourismwatery Ecosystem
-
نویسنده مسئول : Motaghi، Samira ؛ نویسنده : Farhadi، Ehsan ؛
(8 صفحه - از 89 تا 96 )
کلیدواژه ها:Economic growthIranTourismdevelopment
-
نویسنده : Qolizadeh، Seyed Ibrahim ؛ نویسنده مسئول : Nahavandian، Maryam ؛
(14 صفحه - از 97 تا 110 )
کلیدواژه ها:Brandtourism industrytourism servicesTourism brand