پاییز و زمستان 1400 - شماره 32 رتبه د (وزارت علوم)
-
نویسنده : شفیعی، زینب ؛
(43 صفحه - از 31 تا 73 )
کلیدواژه ها:اصالتجامعهشناسی اقتصادیبرندصنایعدستی مدرنبرندسازی مجازیبازاراقتصادیاجتماعی
-
نویسنده مسئول : عبداللهیان، حمید ؛ نویسنده : عطاخانی، منصوره ؛
(31 صفحه - از 75 تا 105 )
کلیدواژه ها:اعتیادیادگیریکاشتکلش آو کلنزدوستان و خانوادهکلنجمکلشپرسشخانواده
-
نویسنده : اجاق، سیده زهرا ؛
(28 صفحه - از 107 تا 134 )
کلیدواژه ها:تغییر رفتارارتباطات بحرانرسانه هاتحلیل محتوای کیفیابزارهای بلاغیاطلاعاتکرونااخباربحرانخبرگزاریتلویزیونویروس
-
نویسنده : دهقان، علیرضا ؛ نویسنده مسئول : عسکری، سید احمد ؛
(35 صفحه - از 135 تا 169 )
کلیدواژه ها:مداخله گریسیاستگذاری رسانههای اجتماعیپیامرسانهای داخلیپیامرسان تلگرامسیاست جایگزینیسیاستشورای عالی فضای مجازیپیامرسانسیاستگذاریارتباطاتاطلاعاتسیاستگذاری فضای مجازیاجتماعیتلگرامفیلترینگ
-
نویسنده مسئول : راودراد، اعظم ؛ نویسنده : موسوی حق شناس، سید میلاد ؛ ملایری، مهشید ؛
(41 صفحه - از 171 تا 211 )
کلیدواژه ها:سینمامعلولیتسینمای ایرانهالیوودداغ ننگبرساخت اجتماعیالگوی کنش گریماسفیلممعلولسمبازنماییرسانهها
-
نویسنده : فرضی زاده، زهرا ؛ پناهی، نگار ؛
(33 صفحه - از 213 تا 245 )
کلیدواژه ها:رسانهموانععوامل تقویت کنندهگردشگری فیلمگردشگریفیلمفیلمسازی
-
نویسنده مسئول : اخلاصی، ابراهیم ؛ نویسنده : غیاثوند، احمد ؛ حسینی، سیده حمیده ؛
(34 صفحه - از 247 تا 280 )
کلیدواژه ها:پدیدارشناسیفاواجامعه شبکه اینقش های جنسیتیشبکه های اجتماعی مجازیزناززنانجنسیجنسیتیزناشوییرسانهمادریزنان خانهدار
-
تبیین«اثرسوم شخص» بر ادراک مخاطبان سیمای جمهوری اسلامی ایران (نگرش دانشجویان به برنامههای تلویزیون)
نویسنده : قوهستانی، فروغ ؛ نویسنده مسئول : مسعودی، امیدعلی ؛
(24 صفحه - از 281 تا 304 )
کلیدواژه ها:فاصله اجتماعیمطلوبیتمولفه رفتارینامطلوبیتسوگیری خوشبینانهاثر سوم شخصمطلوبیت/نامطلوبیتادراکدانشجویانرسانههاایرانیمقایسهمطلوب