Fall2023, Volume 1 - Number 2
-
نویسنده مسئول : Etemadzadeh، Atika ؛ نویسنده : Abdullah، Khairi Izwan ؛
(12 صفحه - از 1 تا 12 )
کلیدواژه ها:IELTSAcademic writingvocabulary sizeProductive vocabulary
-
نویسنده مسئول : Salimi، Esmaeel Ali ؛ نویسنده : Khazaee Kouhpar، Meysam ؛
(13 صفحه - از 13 تا 25 )
کلیدواژه ها:Indirect ComplaintIC ThemesIC Response StrategiesRapport-Inspiring Speech BehaviorSpeech Act of Complaint
-
نویسنده مسئول : Abdulhay، Husain ؛ نویسنده : Ahmadian، Moussa ؛
(13 صفحه - از 26 تا 38 )
کلیدواژه ها:reliabilityEFL learnersAcademic writingWriting Self-regulation
-
نویسنده : Mehranirad، Mehdi ؛ Garazhian، Reyhaneh ؛ نویسنده مسئول : Zabihi، Reza ؛
(9 صفحه - از 39 تا 47 )
کلیدواژه ها:idiomatic expressionsinductive teachingDeductive teachingMemory retention
-
نویسنده : Taghizadeh، Masoomeh ؛ نویسنده مسئول : Baniasad-Azad، Somayeh ؛
(11 صفحه - از 48 تا 58 )
کلیدواژه ها:acquisitionEnglish grammarPersian grammarWh-words
-
نویسنده مسئول : Akbari، Hossein ؛ نویسنده : Heidari، Farrokhlagha ؛
(14 صفحه - از 59 تا 72 )
کلیدواژه ها:vocabulary learningReceptive vocabularyvocabulary retentionProductive vocabularyOnline flashcardsStudent-created flashcards
-
نویسنده مسئول : Hekmati، Nargess ؛ نویسنده : Behdani، Ali ؛
(19 صفحه - از 73 تا 91 )
کلیدواژه ها:English for Specific Purposes (ESP)Science mappingScientometric AnalysisMedical Englishbibliometric review
-
نویسنده مسئول : Chahkandi، Fateme ؛
(12 صفحه - از 92 تا 103 )
کلیدواژه ها:Online LearningAcademic EmotionsForeign Language EnjoymentEmotion diary
-
نویسنده : Nourazar، Somayeh ؛ Mohammadi، Elham ؛ نویسنده مسئول : Nasiri، Mahdi ؛
(13 صفحه - از 104 تا 116 )
کلیدواژه ها:cultureTextbook Evaluationcultural contentCenter and periphery countries
-
نویسنده مسئول : Noori، Mahdieh ؛ نویسنده : Lotfi، Khadijeh ؛
(15 صفحه - از 117 تا 131 )
کلیدواژه ها:StorytellingPreschoolersNarrative assessment profileNarrative cultureand Video description
-
نویسنده مسئول : Beh-Afarin، Seyed Reza ؛ نویسنده : Deris Hemadi، Robabeh ؛
(10 صفحه - از 132 تا 141 )
کلیدواژه ها:discursive structuresTranslation assessmentJCPOA (literally in PersianBARJAM)
-
نویسنده مسئول : Zarei، Muhammad Jalil ؛ نویسنده : Navidinia، Hossein ؛
(10 صفحه - از 142 تا 151 )
کلیدواژه ها:cheatingOnline Teachingonline assessmentIranian high school students