پاییز و زمستان 1402 - شماره 26 رتبه ب (وزارت علوم)
-
نویسنده : فضلی، یدالله ؛ نویسنده مسئول : فضلی، عزیزالله ؛
(28 صفحه - از 1 تا 28 )
کلیدواژه ها:مدیریت آموزشیمدارسچالشهای مدیریتیبرنامه درسی قصدشده
-
نویسنده مسئول : جاودانی، محمد ؛
(32 صفحه - از 29 تا 60 )
کلیدواژه ها:دانشگاه فرهنگیانتجارب زیستهدوران کروناکارورزی مجازیاستادان راهنما
-
نویسنده : عظیمی، محمد ؛ نصرتی هشی، کمال ؛ گلشنی گهراز، مرتضی ؛ نویسنده مسئول : رضاپور، سعیده ؛
(26 صفحه - از 61 تا 86 )
کلیدواژه ها:تحلیل محتواسواد حقوقیکتب درسی دوره دوم متوسطه
-
نویسنده مسئول : افلاکی فرد، حسین ؛ نویسنده : عجمی بافرانی، بشیر ؛ زارع، سمیه ؛
(30 صفحه - از 87 تا 116 )
کلیدواژه ها:Param>ﺷﻨﺎﺳﺎﯾﯽ <رﺗﺒﻪ ﺑﻨﺪی <ﻋﻮاﻣﻞ ﻣﻮﺛﺮ <ﺳﻨﺪ ﺗﺤﻮل ﺑﻨﯿﺎدﯾﻦ <(AHP) ﻣﺮاﺗﺒﯽ <
-
نویسنده : گودرزی، محمد ؛ فقیهی، علیرضا ؛ نویسنده مسئول : رضایی، محمدهاشم ؛
(28 صفحه - از 117 تا 144 )
کلیدواژه ها:کتب درسیآموزش ابتداییروابط انسانیسبک زندگی ایرانی- اسلامیبینش ها-گرایشها
-
نویسنده : ابوالحسنی، زهرا ؛ نویسنده مسئول : دهقانی، مرضیه ؛
(28 صفحه - از 145 تا 172 )
کلیدواژه ها:تفکر طراحیکار و فناوریشایستگی هیجانی- اجتماعی
-
نویسنده : خرام، بهروز ؛ یوسف زاده، محمدرضا ؛ نویسنده مسئول : خاکباز، عظیمه سادات ؛
(34 صفحه - از 173 تا 206 )
کلیدواژه ها:فرهنگ پذیریتجارب زیستهخودمردم نگارینومعلم
-
نویسنده مسئول : اصغری، ملیحه ؛ نویسنده : فتحی واجارگاه، کورش ؛ عارفی، محبوبه ؛ خراسانی، اباصلت ؛
(24 صفحه - از 207 تا 230 )
کلیدواژه ها:برنامهدرسیمطالعه کیفینظام آموزشوپرورشالگوی مطلوب سیاستگذاری
-
نویسنده : خالقی نژاد، سید علی ؛ نویسنده مسئول : پیرزادی، حجت ؛
(25 صفحه - از 231 تا 255 )
کلیدواژه ها:Param>آموزش پیش از دبستان <مدارس چندپایه <کلاس چندپایه <کودکان دوزبانه <
-
نویسنده : شریفی درآمدی، پرویز ؛ نویسنده مسئول : فتحآبادی، روحالله ؛
(22 صفحه - از 261 تا 282 )
کلیدواژه ها:نیازسنجینیازهای روانیکم توانی ذهنینیازهای آموزشیبیماری کووید- 19
-
نویسنده مسئول : ایزدی، صمد ؛ نویسنده : میرعرب رضی، رضا ؛ میرموسوی، سیده فاطمه ؛
(20 صفحه - از 283 تا 302 )
کلیدواژه ها:عملکرد تحصیلیدانش آموزانسرزندگی تحصیلیبرخطخودراهبری
-
نویسنده مسئول : مرزوقی، رحمت اله ؛
(16 صفحه - از 303 تا 318 )
کلیدواژه ها:تعلیم و تربیتایدئولوژیبرنامه درسیایدئولوژی زدایی و ایدئولوژی گرایی