-
1.
نویسنده : میرابی، وحید رضا ؛ وظیفه دوست، حسین ؛ کهترپورفریمانی، زهرا ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»مهر و آبان 1387 - شماره 31 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (9 صفحه - از 27 تا 35 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریمدل اصلاح شده کانوالزامات اساسیالزامات عملکردیالزامات انگیزشیخدمات بانکداری الکترونیکمشتریمشتریانبانکداری الکترونیکخدماترضایت مشتریان
-
2.
نویسنده : احمدی، زهرا ؛ میرابی، وحیدرضا ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»آذر و دی 1394 - شماره 74 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (13 صفحه - از 11 تا 23 )
کلیدواژه ها:صنعت نفتبرندبرندسازیصنایع وابسته