-
1.
نویسنده مسئول : احدی، پری ؛ نویسنده : صابریان، فاطمه ؛ پانی، بهناز ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1398 - شماره 34 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 61 تا 78 )
کلیدواژه ها:تصویر ذهنی برندبرند حلالتکنیک شبکه عصبیمصرفکنندگان ایرانی.
-
2.
نویسنده : زمان فشمی، رحیمه ؛ حقیقی نسب، منیژه ؛ سیدامیری، نادر ؛ احدی، پری ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»زمستان 1401، دوره چهاردهم - شماره 4 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (29 صفحه - از 571 تا 599 )
کلیدواژه ها:بیبلیومتریکبازاریابی محتوای دیجیتالچارچوب TCM-ADOدرگیرسازی مصرفکننده با برندشناساییکاربرپژوهش
-
3.
نویسنده : بابایی، محمدعلی ؛ احدی، پری ؛
مجله:Journal of Information Technology Management»بهار و تابستان 1389 - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 39 تا 58 )
کلیدواژه ها:گروههای مرجعویژگیهای شخصیتیبازاریابی اینترنتیرفتار خریداطلاعاتاینترنتیپژوهش
-
4.
نویسنده : احدی، پری ؛ صنایعی، علی ؛ شائمی، علی ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»بهار 1393، دوره جدید - شماره 17 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 99 تا 119 )
کلیدواژه ها:بانکبرندارزش ویژه برند