-
11.
نویسنده مسئول : رحیمی کلور، دکتر حسین ؛ نویسنده : کاظمی، زهرا ؛ بیگی فیروزی، الله یار ؛
مجله:اخلاق در علوم و فناوری»زمستان 1399، سال پانزدهم - شماره 4 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (5 صفحه - از 181 تا 185 )
کلیدواژه ها:صنعت بیمههمدلیهویت سازمانیجو اخلاقی نیروی فروششادکامی سازمانی
-
12.
نویسنده : رحیمی کلور، حسین ؛ آذربایجانی، مرضیه ؛
مجله:مدیریت تبلیغات و فروش»تابستان 1401 - شماره 10 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 74 تا 90 )
کلیدواژه ها:شرکت های دانش بنیانبازاریابی دیجیتالبازاریابی
-
13.
نویسنده مسئول : رحیمی کلور، حسین ؛ نویسنده : مرضیهء، تینا ؛
مجله:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»پاییز 1402 - شماره 23 رتبه ب (وزارت علوم (21 صفحه - از 47 تا 67 )
کلیدواژه ها:عملکرد صادراتقابلیت جذب دانشنوآوری خدماتمشتریگرایی فعالبهبود عملکرد صادراتنوآوری
-
14.
نویسنده مسئول : رحیمی کلور، حسین ؛ نویسنده : ابراهیمی خراجو، وحیده ؛
مجله:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»تابستان 1401 - شماره 18 رتبه ب (وزارت علوم (27 صفحه - از 43 تا 69 )
کلیدواژه ها:مهارتهای بازاریابیمزیترقابتیعملکردصادراتیپاسخگوییبهبازاربازارعملکرد صادراتیبازاریابیمهارت
-
15.
نویسنده مسئول : رحیمی کلور، حسین ؛ نویسنده : ابراهیمی خراجو، وحیده ؛
مجله:مدیریت منابع انسانی پایدار»بهار و تابستان 1402، سال پنجم - شماره 8 رتبه ب (وزارت علوم (18 صفحه - از 268 تا 285 )
کلیدواژه ها:رفتار شهروندی سازمانیاخلاق کار اسلامیاخلاق تاریکبیادبی در کارکارکنانمثلث تاریک شخصیتبیادبی در محل کار
-
16.
نویسنده مسئول : رحیمی کلور، حسین ؛ نویسنده : دهقانی قهنویه، عادله ؛
مجله:مدیریت برند»پاییز 1400 - شماره 27 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (32 صفحه - از 199 تا 230 )
کلیدواژه ها:حمایت اجتماعینوع دوستیهمآفرینی ارزش برندادراک مصرفکننده از برند اخلاقیکیفیت ارتباطات در کروناادراکبرنــدبــر
-
17.
نویسنده : عباسی، محمد رضا ؛ محمودی میمند، محمد ؛ امینی، محمد تقی ؛ رحیمی کلور، حسین ؛
مجله:اقتصاد و تجارت نوین»زمستان 1390 و بهار 1391، سال هفتم - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 133 تا 152 )
-
18.
نویسنده مسئول : سیف اللهی، ناصر ؛ نویسنده : رحیمی کلور، حسین ؛ شیرنژادمغانلو، مصطفی ؛
مجله:مدیریت برند»بهار 1399 - شماره 21 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (48 صفحه - از 197 تا 244 )
کلیدواژه ها:وفاداری به برندتبلیغات نقطه خریدپاسخ عاطفیپاسخ شناختیخود پنداره مشتریبــههـابـههــامشــتری
-
19.
نویسنده : اسکندری، نادر ؛ رحیمی کلور، حسین ؛ نویسنده مسئول : باشکوه اجیرلو، محمد ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1400 - شماره 25 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 449 تا 473 )
کلیدواژه ها:شایستگی محوریمسئولیت اجتماعی شرکتیواکنش مصرف کننده
-
20.
نویسنده مسئول : رحیمی اقدم، صمد ؛ نویسنده : رحیمی کلور، حسین ؛ حق وردی زاده دهلیق، ابوالفضل ؛
مجله:گردشگری و توسعه»زمستان 1399، شماره 25 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 63 تا 82 )
کلیدواژه ها:دلفیصنعت گردشگریشایستگی محوریراهنمای تور