-
1.
نویسنده : قاضی زاده، مصطفی ؛ نویسنده مسئول : شیرازی، ملیکا سادات ؛
مجله:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار و تابستان 1397، دوره پنجم - شماره 1 ISC (19 صفحه - از 61 تا 79 )
کلیدواژه ها:تصویر ذهنیوفاداری مشتریانمحیط فروشگاهسهم خریدتجانس تصویر فردی
-
2.
نویسنده : vincent s.flowers ؛ charles i.hughes ؛ مترجم : قاضی زاده، مصطفی ؛
مجله:دانش مدیریت»بهار 1371 - شماره 16 ISC (15 صفحه - از 69 تا 83 )
-
3.
نویسنده : شاه پوری، لیلا ؛ یزدانی، ناصر ؛ قاضی زاده، مصطفی ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1396 - شماره 24 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 75 تا 92 )
کلیدواژه ها:عوامل موقعیتیرفتار خرید ناگهانیویژگیهای فضای داخلیویژگیهای معاشرتی فروشندگان
-
4.
نویسنده : قاضی زاده، مصطفی ؛ صفری، سعید ؛ نوروززاده، فاطمه ؛ حیدری، قاسم ؛
مجله:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»نیمهی دوم 1394، سال هفتم - شماره 14 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 113 تا 134 )
کلیدواژه ها:مدیریت زنجیره تأمینرویکرد نابرویکرد چابکرویکرد پایداررویکرد سبززنجیره تأمینشاخصANPلارجماتریسوزن
-
5.
نویسنده : قاضی زاده، مصطفی ؛ یزدانی، ناصر ؛ مصطفایی، مرضیه ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»زمستان 1394 - شماره 28 (22 صفحه - از 111 تا 132 )
کلیدواژه ها:پیشبرد غیر پولیهدیه تبلیغاتیلذت بخشی محصولنگرش برند ورفتار مصرف کننده
-
6.
نویسنده : عنبری، احسان ؛ قاضی زاده، مصطفی ؛ صفری، سعید ؛
مجله:پژوهشنامه بازرگانی»تابستان 1391 - شماره 63 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (32 صفحه - از 105 تا 136 )
کلیدواژه ها:ارائه محصول جدیدروش های آماری بیزیخصوصیات عینی محصولمشخصه های ذهنی محصولاستنباط(ادراک)مشتریمشتریادراکاتمشتریانمدلبازاراستنباط
-
7.
نویسنده : قاضی زاده، مصطفی ؛ ترکستانی، محمدصالح ؛ محمدی، فاطمه ؛
مجله:پژوهشنامه بازرگانی»بهار 1395 - شماره 78 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 149 تا 178 )
کلیدواژه ها:نام و نشان تجاریوابستگي های نام تجاریشبكه وابستگي نام تجاریشركت بيمه ملتنقشه مفهومي برند (BCM)
-
8.
نویسنده : قاضی زاده، مصطفی ؛
مجله:توسعه مدیریت»خرداد و تیر 1382 - شماره 50 (4 صفحه - از 55 تا 58 )
کلیدواژه ها:صادراتبازارموفقیتمحیطایرانمحیط بازار هدفبازار هدف
-
9.
نویسنده : قاضیزاده، دکتر مصطفی ؛
مجله:راهبردهای بازرگانی»زمستان 1382- شماره 2 ISC (14 صفحه - از 51 تا 64 )
کلیدواژه ها:صادراتآسیای میانهابعاد محیطیعناصر آمیخته بازاریابیمحیط بازار هدفمحیط داخلی شرکتمحیط ملی
-
10.
نویسنده : یوسفی، محمد ؛ قاضی زاده، مصطفی ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»مرداد و شهریور 1397 - شماره90 و 91 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 23 تا 39 )
کلیدواژه ها:نظریه شبکهبینالمللیسازیمدل آپسالا