-
1.
نویسنده : قربانی، علی ؛ داودی، علیرضا ؛
مجله:مدیریت بازاریابی هوشمند»مرداد و شهریور 1401، دوره سوم - شماره 3 (17 صفحه - از 1 تا 17 )
کلیدواژه ها:قصد خرید مجددوفاداری افلاینیکپارچه سازی چندکانالهمشتریاعتمادمشتریان
-
2.
نویسنده مسئول : عزیزی، محسن ؛ نویسنده : قربانی، علی ؛
مجله:مدیریت بازاریابی هوشمند»مهر و آبان 1399، دوره اول - شماره 4 (20 صفحه - از 28 تا 47 )
کلیدواژه ها:نگرش به برچسب انرژیاعتماد به برچسب انرژیدرگیری شناختیدرگیری عاطفیانرژیاعتمادنگرشاطلاعاتمصرفعاطفیبرچسب انرژی