-
1.
نویسنده : مهرگان، محمدرضا ؛ حقیقی، محمد ؛ آصفی، توران ؛ نویسنده مسئول : پورکاظمی، محمد حسین ؛
مجله:چشم انداز مدیریت صنعتی»پاییز 1401 - شماره 47 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 89 تا 113 )
کلیدواژه ها:تبلیغکنترل بهینهاصل ماکزیمم پونتری اگینقیمتگذاریبرنامهریزی ظرفیت
-
2.
نویسنده : حقیقی، محمد ؛ روشندل اربطانی، طاهر ؛ روستا، احمد ؛ صالحی، علی ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»بهار 1396، دوره نهم - شماره 1 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 63 تا 82 )
کلیدواژه ها:گردشگریبرندبازاریابی چندحسیبرندسازی مقصدبرندسازی مقصد گردشگریحسیارزش ویژة برنـد مقصـد گردشـگریبرند مقصد
-
3.
نویسنده : حقیقی، محمد ؛ جلالی، سید حسین ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»زمستان 1396 - دوره نهم ، شماره 4 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 717 تا 738 )
کلیدواژه ها:نظام آموزشیاعتمادتئوری نهادیشراکت راهبردیرویههای حقوقیبـهپیمانکاریپژوهش
-
4.
نویسنده : آقازاده، هاشم ؛ حقیقی، محمد ؛ ترکستانی، محمد صالح ؛ نویسنده مسئول : زارع، محمدصادق ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»بهار 1402، دوره پانزدهم ، شماره 1 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 27 تا 53 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برندبرندسازیاستارتاپمطالعه چندموردیهـابرنـدپژوهشفرایند برندسازیفراینداستارتاپ ها