-
1.
نویسنده : کفاش پور، آذر ؛ رحیم نیا، فریبرز ؛ نبی زاده، طاهره ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز و زمستان 1390 - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 79 تا 98 )
کلیدواژه ها:نگرشجنسیتسرگرمیتبلیغات اینترنتیارزش درک شدهآگاهی بخشیکاربراناطلاعاتمدل
-
2.
نویسنده : رجبی پور میبدی، علیرضا ؛ مرتضوی، سعید ؛ کفاش پور، آذر ؛ لگزیان، محمد ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1394 ، سال پنجم - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 87 تا 108 )
کلیدواژه ها:پدیدارشناسیبازاریابی رابطهایقرارداد روانشناختیتبادلیرابطهایاشتراکیcommunalمشتریبانکمشتریانکارکنانتعهداتپژوهشسازمان
-
3.
نویسنده : مهرافروز، مصطفی ؛ مرتضوی، سعید ؛ کفاش پور، آذر ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1392 - شماره 9 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 85 تا 106 )
کلیدواژه ها:عملکردمشتری گرایینیروی فروشمهارت های فروشفروش گراییتناوبفاعلزبانگروه اسمیردهزبان فارسیطبقهبندیکنشگر
-
4.
نویسنده : کفاش پور، آذر ؛ علیزاده زوارم، علی ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1391 - شماره 6 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 51 تا 68 )
کلیدواژه ها:مدیریت ارتباط با مشتریارزش دوره عمر مشتریمدل آرافام (RFM)فرایند تحلیل سلسله مراتبی دلفی فازی (FDAHP)تحلیل خوشه سلسله مراتبی (HCA)تحلیل سلسلهمراتبی دلفی فازیمشتریافمشتریانشاخصها
-
5.
نویسنده : رحیم نیا، فریبرز ؛ کفاش پور، آذر ؛ فیض محمدی، شیرین ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1393 ، سال چهارم - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 1 تا 16 )
کلیدواژه ها:وفاداری به برندپرستيژ برندتمايزبرندهويتيابی مشتری با برند