-
1.
نویسنده : محمودی، احمد ؛ سجادی، سید نصراله ؛ گودرزی، محمود ؛
مجله:مدیریت ورزشی»فروردین و اردیبهشت 1394 - شماره 24 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 31 تا 52 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماترضایتمندیمشتریوفاداریباشگاه ورزشیمشتریانباشگاهرضایتوفاداری مشتری
-
2.
نویسنده : احمدی یزدی، حمید رضا ؛ حمیدی، مهرزاد ؛ سجادی، سید نصراله ؛
مجله:پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش»تابستان 1391 - شماره 10 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 9 تا 24 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماترضایتمندیهویت تیمیکیفیت رویدادشهرآورد فوتبال