-
1.
Validation of the Persian Adaptation of Academic Emotion Regulation Questionnaire in the EFL Context
نویسنده مسئول : Alizadeh Oghyanous، Parastoo ؛ نویسنده : Karimi، Mohammad Nabi ؛ Hashemi، Mohammad R ؛
مجله:جستارهای زبانی»November & December 2022, Volume 13 - Number 5 رتبه بین المللی (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 141 تا 168 )
کلیدواژه ها:Iranian EFL learnersEmotion Regulationconstruct validation
-
2.
نویسنده : Karimi، Mohammad Nabi ؛ نویسنده مسئول : Mofidi، Mahdieh ؛
مجله:جستارهای زبانی»March & April 2024, Volume 15 - Number 1 رتبه بین المللی (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 59 تا 86 )
کلیدواژه ها:Teacher Cognitionteacher professional developmentteacher learningteacher emotion regulation