March & April 2024, Volume 15 - Number 1 رتبه بین المللی (وزارت علوم)
-
نویسنده مسئول : Tajeddin، Zia ؛ نویسنده : Saeedi، Zari ؛ Khanlarzadeh، Neda ؛
(31 صفحه - از 1 تا 31 )
کلیدواژه ها:MicroIntercultural language teachingIntercultural Communicative Competence (ICC)language teaching policieslevel policymakers
-
نویسنده مسئول : Du، Kehan ؛
(25 صفحه - از 33 تا 57 )
کلیدواژه ها:Artificial intelligenceCNNEnglish language and literaturesmarter classroomgate recurrent unit
-
نویسنده : Karimi، Mohammad Nabi ؛ نویسنده مسئول : Mofidi، Mahdieh ؛
(28 صفحه - از 59 تا 86 )
کلیدواژه ها:Teacher Cognitionteacher professional developmentteacher learningteacher emotion regulation
-
نویسنده مسئول : Qin، Xiaoqi ؛
(32 صفحه - از 87 تا 118 )
کلیدواژه ها:language learningmediasocial mediabased language teachingPositive psychologySociallearners‟ positivity
-
نویسنده : Ghanbar، Hessameddin ؛ Rezvani، Reza ؛
(25 صفحه - از 119 تا 143 )
کلیدواژه ها:ESPEnglish for specific purposesESP empirical articlesESP research methodologyESP data sources
-
نویسنده مسئول : Ginting، Pirman ؛ نویسنده : Algae، Glory ؛ Saragih، Mandra ؛ Hasnah، Yenni ؛ Kharisma، Adib ؛
(31 صفحه - از 145 تا 175 )
کلیدواژه ها:EcolinguisticsEFL textbooksEnvironmental EducationVisual Grammar
-
نویسنده مسئول : Russell، David M ؛ نویسنده : Yaghoubi-Notash، Massoud ؛
(21 صفحه - از 177 تا 197 )
کلیدواژه ها:ComplexityAccuracyRecastnegotiationrecast enriched by negotiation (REN)
-
نویسنده : Azad، Mohammad Taghei ؛ نویسنده مسئول : Ahmadian، Moussa ؛
(37 صفحه - از 199 تا 235 )
کلیدواژه ها:Factor analysisEducational psychologyForeign language Teacherswillingness to communicate in second languageL2 WTC questionnaire
-
نویسنده مسئول : Ghalkhani، Omid ؛ نویسنده : Razavian، Hossein ؛
(22 صفحه - از 237 تا 258 )
کلیدواژه ها:PersianOptimality TheoryCentral KurdishVowel Shorteningglide formationvowel hiatus,glide formation,vowel shortening,Optimality Theory,Persian,Central Kurdishvowel hiatus