-
1.
نویسنده : Mousavi، Maryam ؛ Ahangari، Saeideh ؛ نویسنده مسئول : Zarei Mavini، Abbas Ali ؛
مجله:English for Academic Purposes»Spring 2021, Volume 10 - Number 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (15 صفحه - از 55 تا 69 )
کلیدواژه ها:Idiomsinvolvement loadform-focused tasksmeaning-focused tasks
-
2.
نویسنده : Valizadeh، Simin ؛ Ahangari، Saeideh ؛
مجله:English Language Pedagogy and Practice»Fall 2014 - Number 15 رتبه علمی-پژوهشی (دانشگاه آزاد/ISC (16 صفحه - از 130 تا 145 )
کلیدواژه ها:learningRetentionIdiomsExtended contextLimited context
-
3.
نویسنده : Ramazani، Milad ؛ Behnam، Biook ؛ Ahangari، Saeideh ؛
مجله:English Language Pedagogy and Practice»Winter & Spring 2019 - Number 23 رتبه B (دانشگاه آزاد/ISC (27 صفحه - از 180 تا 206 )
کلیدواژه ها:interactional competencerating scalePsychometric characteristicspaired-speaking tasksmicro-level
-
4.
نویسنده : Khooei-Oskooei، Saber ؛ Seifoori، Zohreh ؛ نویسنده مسئول : Ahangari، Saeideh ؛
مجله:Issues in Language Teaching»June 2022، Volume 11 - Number 1 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (31 صفحه - از 35 تا 65 )
کلیدواژه ها:conceptsprocrastinationcategoriesclassical grounded theoryDilatory Behavior
-
5.
نویسنده : Safaei Asl، Nader ؛ Saeedi، Mahnaz ؛ نویسنده مسئول : Ahangari، Saeideh ؛
مجله:English Language Pedagogy and Practice»Summer and Autumn 2021- Number 28 رتبه A (دانشگاه آزاد/ISC (20 صفحه - از 67 تا 86 )
کلیدواژه ها:InteractionMediationApproachDynamic Assessment
-
6.
نویسنده : Behroozian، Raziyeh ؛ Ahangari، Saeideh ؛ نویسنده مسئول : Ghafoori، Naser ؛
مجله:جستارهای زبانی»March & April 2022, Volume 14 - Number 1 رتبه بین المللی (وزارت علوم/ISC (32 صفحه - از 219 تا 250 )
کلیدواژه ها:Communication strategiesstrategy instructionWillingness to CommunicateLearners’ Perceptionscommunication strategies training
-
7.
نویسنده : Tasouji Azari، Mina ؛ Seifoori، Zohreh ؛ نویسنده مسئول : Ahangari، Saeideh ؛
مجله:Issues in Language Teaching»June 2020, Volume 9 - Number 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (36 صفحه - از 321 تا 356 )
کلیدواژه ها:holistic identitylanguage teacher grounded theoryidentity evolution""holistic identity""language teacher"" grounded theory""identity evolution"
-
8.
نویسنده : Behzadi Soufiani، Leila ؛ Saeidi، Mahnaz ؛ نویسنده مسئول : Ahangari، Saeideh ؛
مجله:Evolutionary and Educational Psychology»March 2023, Volume 5 - Number 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 118 تا 134 )
کلیدواژه ها:RegulationscaffoldingcontingencyselfModel of Contingent TeachingWriting Self Regulation Strategies
-
9.
نویسنده : Ahangari، Saeideh ؛
مجله:English Language Pedagogy and Practice»Spring 2008 - Number 2 ISC (17 صفحه - از 1 تا 17 )
کلیدواژه ها:VocabularyOrganizationLiteracy SkillsContentLanguage UseMechanicsFirst LanguageSecond LanguageEFLEnglishPersian EnglishTo
-
10.
نویسنده : Soleimanifard، Faeze ؛ Ahangari، Saeideh ؛ نویسنده مسئول : Behnam، Biook ؛
مجله:Issues in Language Teaching»June 2021, Volume 10 - Number1 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (37 صفحه - از 67 تا 103 )
کلیدواژه ها:Critical Discourse AnalysisOnline EducationElectronic Colonialism TheoryIdeological Square Model