-
1.
نویسنده : قیاسوند، محمدامین ؛ نویسنده مسئول : حبیبی، علیرضا ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»تابستان 1399 - شماره 33 (جلد سوم) (16 صفحه - از 39 تا 54 )
کلیدواژه ها:رضایت آنلاین مشتریسهولت آنلاینتمایلات رفتاریتبلیغات دهان به دهان الکترونیکی
-
2.
نویسنده : یزدی، صبا ؛ حبیبی، علیرضا ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»زمستان 1398 - شماره 26 (جلد پنجم) (10 صفحه - از 64 تا 73 )
کلیدواژه ها:نوآوریصنعت بانکداریمدیریت دانشهوش سازمانیعملکرد مالی سازمان
-
3.
نویسنده : کاظمیان، محسن ؛ حبیبی، مرتضی ؛ نویسنده مسئول : حبیبی، علیرضا ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»بهار 1399 - شماره 28 (جلد دوم) (19 صفحه - از 58 تا 76 )
کلیدواژه ها:سودمندی درک شدهسهولت استفادهتمایل مشتریاننگرش مشتریانتصویر اجتماعی استفادهموبایل بانک تجارت
-
4.
نویسنده : قربانی، علی ؛ حبیبی، علیرضا ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»زمستان 1398 - شماره 22 (جلد اول) (22 صفحه - از 90 تا 111 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریاعتماد مشتریقصد رفتاری و تلورانس قیمتتعهد مشتری
-
5.
بررسی تاثیر هویت سازمانی بر عملکرد سازمانی و مشتریمداری در صنعت بیمه (نمونه موردی: شرکت بیمه سامان)
نویسنده : اباذریان طهرانی، محمد ؛ حبیبی، مرتضی ؛ نویسنده مسئول : حبیبی، علیرضا ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»بهار 1399 - شماره 28 (جلد دوم) (21 صفحه - از 77 تا 97 )
کلیدواژه ها:مشتریمداریعملکرد سازمانیهویت سازمانیبیمه سامان