-
1.
نویسنده : حیدری، عباس ؛ کریمی زند، مهدی ؛ قربانی، پریسا ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»تابستان 1393 - شماره 22 (17 صفحه - از 57 تا 73 )
کلیدواژه ها:فرهنگ سازمانیعملکرد سازمانیفرایندهای دانششهرداری شهر تهران
-
2.
نویسنده : تقوی، سید مهران ؛ میرابی، وحید رضا ؛ نویسنده مسئول : کریمی زند، مهدی ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»زمستان 1401، دوره چهاردهم - شماره 4 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 695 تا 716 )
کلیدواژه ها:صنعت بانکداریمسئولیت اجتماعی شرکتیرویکرد آمیختهتئوری دادهبنیادبانکپژوهشمدلکدگذاری
-
3.
نویسنده : زمردیان، غلامرضا ؛ رستمی، علی ؛ کریمی زند، مهدی ؛
مجله:مهندسی مالی و مدیریت اوراق بهادار»زمستان 1393 - شماره 21 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 54 تا 74 )
کلیدواژه ها:ریسکشبکه عصبیبازدهپرتفویشرکت های سرمایه گذاریارزش در معرض خطرروش پارآمتریک
-
4.
نویسنده : کریمی زند، مهدی ؛ آبشاری، لیلا ؛ صفری کهره، زهرا ؛
مجله:مهندسی مالی و مدیریت اوراق بهادار»پاییز 1393 - شماره 20 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 149 تا 166 )
کلیدواژه ها:ریسک بازارکیفیت اطلاعاتریسک نقد شوندگی
-
5.
نویسنده : پیاهور، محمد ؛ عسگری، غلامرضا ؛ نویسنده مسئول : کریمی زند، مهدی ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»بهار 1399، دوره جدید - شماره 41 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 120 تا 136 )
کلیدواژه ها:بازاریابیآمیخته بازاریابیصنعت گردشگریتوسعه صنعت گردشگریداده بنیادتوسعه صنعت گردشگری ایرانپژوهشکدگذاریعناصر آمیخته بازاریابی
-
6.
نویسنده : کریمی زند، مهدی ؛ حاتمی، محمد ؛ حاج سلمانی، امیر ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»پاییز 1391 - شماره 15 (14 صفحه - از 58 تا 71 )
کلیدواژه ها:اثباتگراییعلوم انسانیروشهای تحلیلیتجربه گرایی انتزاعی
-
7.
نویسنده : کریمی زند، مهدی ؛ خبره زاده طرزجانی، سپیده ؛
مجله:مطالعات مدیریت و حسابداری»پاییز 1398، دوره پنجم - شماره 3 (جلد دوم) (13 صفحه - از 51 تا 63 )
کلیدواژه ها:استراتژی های بازاریابی دیجیتالعملکرد هتل هاتعداد بازبینی های مشتریانارزش بازبینی های مشتریانبازاریابی دیجیتالاستراتژیمشتریانبازاربازبینی
-
8.
نویسنده : پیاهور، محمد ؛ کریمی زند، مهدی ؛ عسگری تومار کندی، غلامرضا ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1399 - شماره 36 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 1 تا 16 )
کلیدواژه ها:بازاریابیآمیخته بازاریابیصنعت گردشگریگراندد تئوریتوسعه صنعت گردشگریگردشگریعناصر آمیختة بازاریابیتوسعة صنعت گردشگری ایرانمدل
-
9.
نویسنده : نقشینه ارجمند، وحید ؛ نعمتی زاده، سینا ؛ کریمی زند، مهدی ؛ رحیمی نیک، اعظم ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»پاییز 1400 - شماره 51 رتبه B (دانشگاه آزاد (23 صفحه - از 14 تا 36 )
کلیدواژه ها:سیستم CRMزنجیره تامین محصولشرکت های پخش داروییمدیریت روابط با مشتریمدلCRMارزیابیپژوهشمشتریان