-
1.
نویسنده : نصیری، سپیده ؛ سماک نژآد، نگار ؛ حسنقلی پور، طهمورث ؛ نویسنده مسئول : کیماسی، مسعود ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1397 - شماره 20 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 283 تا 307 )
کلیدواژه ها:اثربخشی تبلیغاتکمپینهای تبلیغاتیمنبع انسانی پیام
-
2.
نویسنده : فراست، فرشید ؛ حسن قلی پور یاسوری، طهمورث ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1394 - شماره 13 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 73 تا 91 )
کلیدواژه ها:تجارت الکترونیکفروشگاههای اینترنتیاعتماد برخطنگاشتهای شناختی فازیاعتماد در فروشگاههای اینترنتی
-
3.
نویسنده : بلوچی، حسین ؛ حسنقلی پور، طهمورث ؛ ملکی مین باش رزگاه، مرتضی ؛ سرانی کجوری، سیاه ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1394 - شماره 14 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 59 تا 80 )
کلیدواژه ها:هویت برنداعتماد برندبشارت برندنیت خرید.بشارتاعتمادهویتتبلیغمشتریمصرفکنندهمشتریان