-
1.
نویسنده : Fathi، Jalil ؛ Nezakatgoo، Behzad ؛
مجله:Issues in Language Teaching»December 2017, Volume 6 - Number 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 209 تا 238 )
کلیدواژه ها:language teachingEFL Teachersmixed methodspostmethod pedagogy
-
2.
نویسنده مسئول : Fathi، Jalil ؛ نویسنده : Nourzadeh، Saeed ؛ Saharkhiz Arabani، Arash ؛
مجله:Language Horizons»Summer and Autumn 2021, Volume 5 - Number 2 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 167 تا 186 )
کلیدواژه ها:EFL TeachersWork engagementStructural equation modelingCollective EfficacyTeacher Self-Efficacy
-
3.
نویسنده مسئول : Fathi، Jalil ؛ نویسنده : Saeedian، Abdulbaset ؛
مجله:English for Academic Purposes»Spring 2020, Volume 9 - Number 2 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (15 صفحه - از 14 تا 28 )
کلیدواژه ها:EFL TeachersburnoutresilienceStructural equation modelingTeacher Self-Efficacy
-
4.
نویسنده مسئول : Fathi، Jalil ؛ نویسنده : Naderi، Milad ؛
مجله:Teaching English Language»Summer & Fall 2022, Volume 16 - Number 2 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 255 تا 284 )
کلیدواژه ها:SEMEFL Teachersteacher resilienceFLTEteaching engagement
-
5.
نویسنده : Fathi، Jalil ؛ Saharkhiz Arabani، Arash ؛ نویسنده مسئول : Derakhshan، Ali ؛
مجله:Applied Language Studies»Spring 2020, Volume 12 - Issue 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 123 تا 150 )
کلیدواژه ها:EFL Teacherspsychological well-beingStructural equation modelingCollective EfficacyTeacher Self-Efficacy
-
6.
نویسنده : Fathi، Jalil ؛ Savadi Rostami، Elaheh ؛
مجله:Teaching English as a Second Language Quarterly»Summer 2018, Volume 37 - Number 2 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (32 صفحه - از 33 تا 64 )
کلیدواژه ها:Job SatisfactionEFL TeachersCollective teacher efficacyTeacher Self-Efficacyteaching commitment
-
7.
نویسنده مسئول : Ghasemzadeh، Sarah ؛ نویسنده : Nemati، Majid ؛ Fathi، Jalil ؛
مجله:Issues in Language Teaching»December 2019, Volume 8 - Number 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 25 تا 50 )
کلیدواژه ها:EFL TeachersburnoutSelf-efficacyStructural equation modelingKeywords: English for teacher reflection