-
1.
نویسنده : خلج، افسانه ؛ نویسنده مسئول : راه چمنی، احمد ؛
مجله:مدیریت توسعه و تحول»بهار 1397 - شماره 32 رتبه A (دانشگاه آزاد (14 صفحه - از 67 تا 80 )
کلیدواژه ها:کیفیت روابط بین فردیانسجام کاریپشتیبانی داخلیکیفیت ارتباط سازمانیارتباط روانیاجتماعی کردن داخلیکارکنان شرکت های بیمه
-
2.
نویسنده : محمددوست، کاظم ؛ راه چمنی، احمد ؛ نویسنده مسئول : سعیدنیا، حمیدرضا ؛
مجله:مدیریت توسعه و تحول»زمستان 1400 - شماره 47 (ویژه نامه) رتبه A (دانشگاه آزاد (14 صفحه - از 211 تا 224 )
کلیدواژه ها:بازارگراییمشتریگرایینوآوریگرایییادگیریگراییآیندهگرایی
-
3.
نویسنده : سهرابی، محسن ؛ ثانوی فرد، رسول ؛ نویسنده مسئول : راه چمنی، احمد ؛
مجله:گردشگری و توسعه»زمستان 1401 - شماره 33 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 169 تا 184 )
کلیدواژه ها:صنعت هتلدارینظریۀ دادهبنیادتجربۀ مشتریخشنودی مشتری
-
4.
نویسنده : قربانی آسیابر، مجتبی ؛ راه چمنی، احمد ؛ نویسنده مسئول : نادری نسب، مهدی ؛
مجله:مدیریت توسعه و تحول»زمستان 1398 - شماره 39 (ویژه نامه) رتبه A (دانشگاه آزاد (9 صفحه - از 359 تا 367 )
کلیدواژه ها:هویتبرندباشگاهارزش ویژه برند
-
5.
نویسنده : قربانی آسیابر، مجتبی ؛ راه چمنی، احمد ؛ نویسنده مسئول : نادری نسب، مهدی ؛
مجله:مدیریت و توسعه ورزش»بهار 1400 - شماره 25 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (13 صفحه - از 97 تا 109 )
کلیدواژه ها:برندآگاهی از برندارزش ویژه برندباشگاه
-
6.
نویسنده : راه چمنی، احمد ؛ خوش سیما، سپیده ؛ نویسنده مسئول : قاسمی، اللهیار ؛
مجله:پژوهش های سیاست گذاری و برنامه ریزی انرژی»بهار 1399 - شماره 18 ISC (21 صفحه - از 229 تا 249 )
کلیدواژه ها:موفقیت اطلاعاتهوشمندی کسب وکار (هوش تجاری)شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگاطلاعاتهوشهوشمندی کسب و کاراطلاعـاتبـا
-
7.
نویسنده : قربانی آسیابر، مجتبی ؛ راه چمنی، احمد ؛ نویسنده مسئول : نادری نسب، مهدی ؛
مجله:علوم ورزش»بهار 1399- شماره 37 رتبه B (دانشگاه آزاد (13 صفحه - از 11 تا 23 )
کلیدواژه ها:هویتبرندارزش ویژه برندباشگاه
-
8.
نویسنده : راه چمنی، احمد ؛ کاوسی، کامیار ؛
مجله:راهبردهای بازرگانی»بهار و تابستان 1394 - شماره 23 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 69 تا 82 )
کلیدواژه ها:فرهنگمشروعیتشهرتcultureمسئولیت اجتماعی سازمان هااعتماد مصرف کننده
-
9.
نویسنده : راه چمنی، احمد ؛ نویسنده مسئول : سلیمی، سوده ؛
مجله:مدیریت توسعه و تحول»پاییز 1393 - شماره 18 (10 صفحه - از 71 تا 80 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برندارزش ویژه مشتریارزش ویژه رابطه و ارزش کسب شده
-
10.
نویسنده : راه چمنی، احمد ؛ صادقی آذر هریس، فرشته ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»تابستان 1394، سال دهم - شماره 27 (20 صفحه - از 59 تا 78 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برندارزش ویژه مشتریارزش ویژه مطلوبیتارزش ویژه رابطهقصد خرید مشتریانشرکت های لیزینگچارچوب ارزش ویژه مشتری