-
1.
نویسنده : بلوچی، حسین ؛ حسنقلی پور، طهمورث ؛ ملکی مین باش رزگاه، مرتضی ؛ سرانی کجوری، سیاه ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1394 - شماره 14 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 59 تا 80 )
کلیدواژه ها:هویت برنداعتماد برندبشارت برندنیت خرید.بشارتاعتمادهویتتبلیغمشتریمصرفکنندهمشتریان
-
2.
نویسنده : سنجری نادر، بهزاد ؛ بلوچی، حسین ؛ نویسنده مسئول : یاراحمدی، فتانه ؛
مجله:مطالعات رفتار مصرف کننده»پاییز و زمستان 1399، دوره هفتم - شماره 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 24 تا 47 )
کلیدواژه ها:اعتماد برندبشارت برندجامعه برند مبتنی بر شبکههای اجتماعی