-
1.
نویسنده : ادب، حسین ؛ گل آور، مرتضی ؛
مجله:مطالعات مدیریت، بهبود و تحول»بهار و تابستان 1392 - شماره 70 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 25 تا 46 )
کلیدواژه ها:ارزیابیشرکت ملی گاز ایرانمدل تعالی سازمانیکارکنانسازمانمدلتعالی سازمانی
-
2.
مترجم : ادب، حسین ؛
مجله:تدبیر»بهمن 1373 - شماره 50 (2 صفحه - از 64 تا 65 )
کلیدواژه ها:کارکنانمشتریانرضایت مشتریاننگرش کارکنانمدیرانهتلهاکیفیتمدیریت
-
3.
نویسنده : ادب، حسین ؛ شفیع خانی، محمد ؛
مجله:تدبیر»تیر 1386 - شماره 182 (4 صفحه - از 16 تا 19 )
-
4.
مترجم : ادب، حسین ؛
مجله:تدبیر»دی 1371 - شماره 29 (2 صفحه - از 25 تا 26 )
-
5.
نویسنده : ادب، حسین ؛ جمالی، نجمه ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»زمستان 1389، سال دوم - شماره 8 (27 صفحه - از 94 تا 120 )
-
6.
مترجم : ادب، حسین ؛
مجله:تدبیر»آبان 1373 - شماره 47 (2 صفحه - از 50 تا 51 )
کلیدواژه ها:کارکنانکیفیتآموزش کارکنانمصرفبهبود کیفیتتولیدبهرهوریآموزش
-
7.
نویسنده : ادب، حسین ؛
مجله:تدبیر»شهریور 1375 - شماره 65 (14 صفحه - از 40 تا 53 )
کلیدواژه ها:کارکنانمدیرانقابلیت اطمیناننگهداری و تعمیرات پیشگیرانهنیروی انسانیماشینآلات
-
8.
مترجم : ادب، حسین ؛
مجله:تدبیر»مرداد 1372 - شماره 34 (1 صفحه - از 45 تا 45 )
کلیدواژه ها:کارکنانبهبود کیفیتبهبود مداومسازمانی
-
9.
نویسنده : ادب، حسین ؛ زحمتی، محمدحسین ؛
مجله:پژوهشنامه مالیات»زمستان 1392 - شماره 68 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 123 تا 144 )
کلیدواژه ها:توانمندسازیبهرهوری منابع انسانیسازمان امور مالياتی کشور
-
10.
نویسنده : البرزی، محمود ؛ ادب، حسین ؛
مجله:آینده پژوهی مدیریت»زمستان 1385 - شماره 71 (18 صفحه - از 41 تا 58 )