-
1.
نویسنده : زارعی، عظیم اله ؛ فیض، داود ؛ اکبرزاده پاشا، مریم ؛
مجله:مدیریت برند»زمستان 1396 - شماره 12 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (34 صفحه - از 85 تا 118 )
کلیدواژه ها:سازگاریبرندتحلیل تماتیکمحرکهای معنادارچابکی برندهــاهـابــابـابــهبـه
-
2.
نویسنده مسئول : زارعی، عظیم اله ؛ نویسنده : طاهری، غزاله ؛
مجله:مدیریت برند»بهار 1398 - شماره 17 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (48 صفحه - از 17 تا 64 )
کلیدواژه ها:حمایتارزش تبلیغات شبکههای اجتماعیتعلق به جامعه برندکیفیت ارتباط برندبرنـدبـهبرنــدتبلیغاتبـابــه