-
1.
نویسنده : صنایعی، علی ؛ محمدشفیعی، مجید ؛ امینی ولاشانی، مائده ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1395 - شماره 15 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 185 تا 210 )
کلیدواژه ها:مدل آیدای ارتقاءیافتهدرگیری ذهنی مخاطبتبلیغاتاثربخشی تبلیغاتپژوهش
-
2.
نویسنده : امینی، مائده ؛ کاظم نژاد، انوشیروان ؛ غلامی فشارکی، محمد ؛
مجله:طب انتظامی»زمستان 1396،سال هفتم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت بهداشت/ISC (5 صفحه - از 32 تا 36 )
کلیدواژه ها:انتظارنگرشآگاهیازدواجمطالعات اعتبارسنجی