-
1.
نویسنده : شاه منصوری، بیتا ؛ توکل، فاطمه ؛
مجله:مطالعات رسانه ای»بهار 1393 - شماره 24 رتبه علمی-پژوهشی (دانشگاه آزاد (12 صفحه - از 53 تا 64 )
کلیدواژه ها:قرآن کریمنبأخبرنگرشدانشارتباطاترفتارتبلیغات تلویزیونیصرفه جویی آبپیام و مخاطب
-
2.
نویسنده : اکبری، زهرا ؛ شاه منصوری، بیتا ؛ میراسماعیلی، بی بی سادات ؛
مجله:مطالعات رسانه ای»پاییز 1394 - شماره 30 رتبه علمی-پژوهشی (دانشگاه آزاد (7 صفحه - از 63 تا 69 )
کلیدواژه ها:فرهنگ ملیارزشهای اخلاقیموسیقی رپگفتمان قدرتموسیقی سنتیموسیقیگفتمان
-
3.
نویسنده : شاه منصوری، بیتا ؛ شاه منصوری، پوریا ؛
مجله:مطالعات رسانه ای»زمستان 1391 - شماره 19 رتبه علمی-پژوهشی (دانشگاه آزاد (10 صفحه - از 55 تا 64 )
کلیدواژه ها:رسانهمدیریت استراتژیکزنجیره ارزشSWOTاعتبار رسانه ایمنبع استراتژیکمدل تحلیل پنج نیرو
-
4.
نویسنده : فرهنگی، علی اکبر ؛ شاه منصوری، بیتا ؛
مجله:مطالعات رسانه ای»بهار 1391 - شماره 16 رتبه علمی-پژوهشی (دانشگاه آزاد (14 صفحه - از 1 تا 14 )
کلیدواژه ها:اخلاق حرفه ایتبلیغاتتبلیغات محیطیبرندحقوق ارتباطاتتبلیغات رسانه ایحقوق تبلیغاتنظام نامه اخلاقیتبلیغات چاپیمدل های بومیقوانین تبلیغاتکانون تبلیغاتیهویت فرهنگی تاریخ