کلیدواژه تبلیغات چاپی / (10 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : دانشگر، فهیمه ؛ نویسنده مسئول : حسینی، عاطفه ؛
مجله:مبانی نظری هنرهای تجسمی»بهار و تابستان 1400 - شماره 11 ISC (10 صفحه - از 134 تا 143 )
کلیدواژه ها:لنگرتبلیغات چاپیآرایه های معنویتکیه گاه معناییقرینه معناییقرینه معنایی/ لنگر
-
2.
نویسنده مسئول : عسکری فر، کاظم ؛ نویسنده : نکویی زاده، مریم ؛ جهانبخش تهرانی، پگاه ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»زمستان 1399، دوره دوازدهم - شماره 4 ، ب (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 1050 تا 1068 )
کلیدواژه ها:اثربخشیعناصر بصریلبنیاتتبلیغات چاپیبهخاطرآوریتبلیغاتعناصر بصری تبلیغاتلوگوتصویررنگمحصول
-
3.
نویسنده مسئول : عبداللهی، نازلی ؛ نویسنده : سلطانیفر، محمد ؛ قیومی، عباسعلی ؛
مجله:مدیریت فرهنگی»بهار 1399 - شماره 47 ، B (دانشگاه آزاد (11 صفحه - از 13 تا 23 )
کلیدواژه ها:تبلیغات محیطیتبلیغات چاپیتبلیغات القاییتبلیغات پخشی و مصرف محصولات فرهنگی
-
4.
نویسنده : شجاعی، نیما ؛ حیدرزاده، کامبیز ؛ روستا، احمد ؛
مجله:پژوهش های اخلاقی»تابستان 1398 - شماره 36 ، ب (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 147 تا 158 )
کلیدواژه ها:اخلاق حرفه ایبرندینگساختار بازاریابیتبلیغات چاپینو آوری در طراحی
-
5.
نویسنده : شجاعی، نیما ؛ حیدرزاده، کامبیز ؛ روستا، احمد ؛
مجله:پژوهش های اخلاقی»زمستان 1397 - شماره 34 ، الف (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 207 تا 234 )
کلیدواژه ها:نگرش به برندنگرش به تبلیغاتتبلیغات چاپیپدیدارشناسی پیام تبلیغاتیعوامل موثر محتوایی
-
6.
نویسنده : دانشگر، فهیمه ؛ نویسنده مسئول : حسینی، عاطفه ؛
مجله:پژوهشنامه گرافیک و نقاشی»پاییز و زمستان 1397 - شماره 1 (13 صفحه - از 4 تا 16 )
کلیدواژه ها:آرایههای ادبیمیزان استفادهتبلیغات چاپیسطح دشواری
-
7.
نویسنده : شجاعی، نیما ؛ روستا، احمد ؛ نویسنده مسئول : حیدرزاده، کامبیز ؛
مجله:پژوهش های کاربردی در مدیریت و حسابداری»زمستان 1396 - شماره 8 (جلد سوم) (20 صفحه - از 111 تا 130 )
کلیدواژه ها:نگرش به برندنگرش به تبلیغاتتبلیغات چاپیپدیدارشناسی پیام تبلیغاتیعوامل موثر محتوایی
-
8.
نویسنده : اسفیدانی، محمد رحیم ؛ رحمانیان، عماد ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»پاییز 1395، سال یازدهم - شماره 32 (12 صفحه - از 91 تا 102 )
کلیدواژه ها:صنایع غذاییتحلیل کیفیبازارگراییتبلیغات چاپیکدگذاری دادهها
-
9.
نویسنده : فرهنگی، علی اکبر ؛ شاه منصوری، بیتا ؛
مجله:مطالعات رسانه ای»بهار 1391 - شماره 16 ، علمی-پژوهشی (دانشگاه آزاد (14 صفحه - از 1 تا 14 )
کلیدواژه ها:اخلاق حرفه ایتبلیغاتتبلیغات محیطیبرندحقوق ارتباطاتتبلیغات رسانه ایحقوق تبلیغاتنظام نامه اخلاقیتبلیغات چاپیمدل های بومیقوانین تبلیغاتکانون تبلیغاتیهویت فرهنگی تاریخ
-
10.
نویسنده : فخیمی، علی ؛
مجله:نامه اتاق بازرگانی»فروردین و اردیبهشت 1389 - شماره 39 و 40 (1 صفحه - از 18 تا 18 )
کلیدواژه ها:بازارتبلیغاتبازاریابىاجرامشتریانبرنامهتبلیغات چاپىروزنامهها
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (2 مقاله)
- علمی-پژوهشی (1 مقاله)
- الف (1 مقاله)