-
1.
نویسنده : نادی قمی، ولی ؛ زارع، مجید ؛
مجله:تدبیر»اردیبهشت 1382 - شماره 132 (6 صفحه - از 41 تا 46 )
کلیدواژه ها:ارزیابی متوازنکارکنانمشتریانارزیابی عملکردرضایت مشتریانروش ارزیابی متوازنمدیرانسازمان
نویسنده : نادی قمی، ولی ؛ زارع، مجید ؛
مجله:تدبیر»اردیبهشت 1382 - شماره 132 (6 صفحه - از 41 تا 46 )
کلیدواژه ها:ارزیابی متوازنکارکنانمشتریانارزیابی عملکردرضایت مشتریانروش ارزیابی متوازنمدیرانسازمان