-
1.
نویسنده مسئول : نوروزی، حسین ؛ نویسنده : سمیعی، محمد ؛ رشنوادی، یعقوب ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1399 - شماره 38 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 119 تا 140 )
کلیدواژه ها: رسانههای اجتماعیاینستاگراممارکتینگراهبردهای بازاریابی رسانههای اجتماعی.بازاریابی رسانههای اجتماعی| اهداف بازاریابیراهبردهای بازاریابیاجتماعی
-
2.
نویسنده : جعفری، سید محمد باقر ؛ گل محمدی، کریم ؛ جاویدی، فاطمه ؛ سمیعی، محمد ؛
مجله:مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی»زمستان 1398 - شماره 26 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 83 تا 94 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریارزش ویژه برندبازاریابی رسانه های اجتماعیمصرف کننده محصولات ورزشی