-
1.
نویسنده مسئول : بهاری، جعفر ؛ نویسنده : بهاری، شهلا ؛
مجله:مطالعات اجتماعی گردشگری»پاییز - زمستان 1400- شماره 18 رتبه ب (وزارت علوم (20 صفحه - از 231 تا 250 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماترضایت مشتریوفاداری مشتریصنعت هتلداریاعتماد مشتریمشتریهتلمشتریانکارکنان
-
2.
نویسنده : بهاری، جعفر ؛ بهاری، شهلا ؛ بذله، مرجان ؛
مجله:مهندسی مدیریت نوین»پاییر و زمستان 1396، سال ششم - شماره22و23 رتبه C (دانشگاه آزاد (13 صفحه - از 59 تا 71 )
کلیدواژه ها:صنعت بانکداریکیفیت خدماتتبریزمدل سروکوالرضایت مشتری
-
3.
نویسنده : بهاری، جعفر ؛ بهاری، شهلا ؛ بذله، مرجان ؛ بهاری، حامد ؛
مجله:جغرافیایی سرزمین»زمستان 1396 - شماره 56 رتبه A (دانشگاه آزاد (13 صفحه - از 71 تا 83 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتمدل سروکوالرضایت مشتریوفاداری مشتریتصویر برند
-
4.
نویسنده : کروبی، مهدی ؛ فراهانی، بنفشه ؛ بهاری، شهلا ؛ محمدی، سمیرا ؛ بذله، مرجان ؛ بهاری، جعفر ؛
مجله:بازاریابی پارس مدیر»تابستان 1397 - شماره 11 (13 صفحه - از 112 تا 124 )
کلیدواژه ها:مازندرانرضایت شغلیهوش هیجانیرضایت مشتریکارهیجانی
-
5.
نویسنده : بهاری، جعفر ؛ بهاری، شهلا ؛ بذله، مرجان ؛ بهاری، حامد ؛
مجله:اندیشه جغرافیایی»زمستان 1396 - شماره 17 (20 صفحه - از 59 تا 78 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتتبریزمدل سروکوالرضایت مشتریصنعت هتلداری