-
1.
نویسنده مسئول : بهاری، جعفر ؛ نویسنده : بهاری، شهلا ؛ بذله، مرجان ؛ بهاری، حامد ؛
مجله:جغرافیایی سرزمین»پاییز 1399 - شماره 67 رتبه B (دانشگاه آزاد (17 صفحه - از 19 تا 35 )
کلیدواژه ها:شیرازوفاداری به برند مقصدآگاهی از برند مقصدتصویربرندمقصدکیفیت ادراک شده از مقصدمقصد گردشگریبرند مقصدمدلتصویر ذهنی مقصد گردشگریتصویرمشتریتصویربرند مقصد
-
2.
نویسنده : بهاری، شهلا ؛ کروبی، مهدی ؛ بهاری، جعفر ؛ بذله، مرجان ؛ بهاری، حامد ؛
مجله:اندیشه جغرافیایی»بهار و تابستان 1398 - شماره 21 (19 صفحه - از 33 تا 51 )
کلیدواژه ها:Tabrizcustomer satisfactionPerceived valuecustomer loyaltyIndividual Merits of Human Resources
-
3.
نویسنده مسئول : بهاری، جعفر ؛ نویسنده : فراهانی، بنفشه ؛ بهاری، شهلا ؛ بذله، مرجان ؛ بهاری، حامد ؛
مجله:جغرافیا و مطالعات محیطی»بهار 1396 - شماره 21 رتبه A (دانشگاه آزاد (18 صفحه - از 127 تا 144 )
کلیدواژه ها:تبریزرضایت گردشگرانارزش درک شدهتصویر مقصدوفاداری گردشگران
-
4.
نویسنده : کروبی، مهدی ؛ بهاری، شهلا ؛ بهاری، حامد ؛ محمدی، سمیرا ؛ بذله، مرجان ؛ نویسنده مسئول : بهاری، جعفر ؛
مجله:جغرافيا و روابط انساني»پاییز 1397 - شماره 2 (10 صفحه - از 780 تا 789 )
کلیدواژه ها:تبریزصنعت هتلداریکیفیت ادراک شدهوفاداری مشتریانکیفیت رابطه با مشتریهتلوفاداری مشتری
-
5.
نویسنده : بهاری، جعفر ؛ جهانیان، منوچهر ؛ قادری، اسماعیل ؛ نویسنده مسئول : کروبی، مهدی ؛
مجله:جغرافیا (برنامه ریزی منطقه ای)»پاییز 1400، سال یازدهم - شماره 4 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (15 صفحه - از 113 تا 127 )
کلیدواژه ها:گردشگری ورزشیکیفیت خدمات گردشگریتصویر ذهنی از مقصد گردشگریارزش ادراک شده از مقصد گردشگریارزش ویژة برند مقصدگردشگری
-
6.
نویسنده : کروبی، مهدی ؛ بهاری، شهلا ؛ محمدی، سمیرا ؛ بهاری، جعفر ؛ بذله، مرجان ؛
مجله:جغرافيا و روابط انساني»تابستان 1397 - شماره 1 (19 صفحه - از 218 تا 236 )
کلیدواژه ها:کیفیت ادراک شدهتصویر برندوفاداری به برندتداعی برندآگاهی ازبرند
-
7.
نویسنده : صالحی، صادق ؛ بهاری، جعفر ؛ محمدی، سمیرا ؛ بهاری، شهلا ؛
مجله:جغرافيا و روابط انساني»تابستان 1399 - شماره 9 (12 صفحه - از 287 تا 298 )
کلیدواژه ها:تهرانصنعت هتلداریکیفیت ادراک شدهوفاداری به برندارزش ویژه برند
-
8.
نویسنده : کروبی، مهدی ؛ بهاری، جعفر ؛ محمدی، سمیرا ؛ بذله، مرجان ؛ بهاری، شهلا ؛
مجله:جغرافيا و روابط انساني»تابستان 1397 - شماره 1 (19 صفحه - از 413 تا 431 )
کلیدواژه ها:آگاهی از برند مقصدگردشگریتصویر برند مقصدگردشگریکیفیت ادراک شده مقصدگردشگریرضایت گردشگرانارزش ویژه برند مقصد گردشگری