-
1.
نویسنده : سعیدنیا، حمیدرضا ؛ قهرمانی، آمنه ؛ ایران نژاد پاریزی، مهدی ؛
مجله:مدیریت برند»تابستان 1395 - شماره 6 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 56 تا 83 )
کلیدواژه ها:وفاداری به برنداعتماد به برندرسانه اجتماعیجامعه ی برندفعالیت های خلق ارزشجامهرسانهی اجتماعیوفاداریشبکههای اجتماعیپژوهشفرضیهفعالیتهای خلق ارزش
-
2.
نویسنده : علیزاده مجد، امیررضا ؛ بدیع زاده، علی ؛ حسینی، رسول ؛ سعیدنیا، حمیدرضا ؛ علیرضایی، ابوتراب ؛
مجله:مطالعات فرهنگی و ارتباطات»تابستان 1397 - شماره 51 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 265 تا 286 )
کلیدواژه ها:فرهنگکارآفرینیفرهنگسازمانیدانشگاه کارآفرین
-
3.
نویسنده : میرجوادی، سید محمد ؛ سعیدنیا، حمیدرضا ؛ عابدی، احسان ؛
مجله:مطالعات مدیریت راهبردی»زمستان 1397 - شماره 36 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 169 تا 189 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتارزش ویژه برندترجیح برندوابستگی به برندصنعت مواد غذائی