-
1.
نویسنده : وشکائی نژاد، سیده صدف ؛ دوستار، محمد ؛ نویسنده مسئول : ابراهیمپور، مصطفی ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»زمستان 1398، دوره یازدهم - شماره 4 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 919 تا 943 )
کلیدواژه ها:نوآوری در فرایندبسیج منابع دانش مشتریعملکرد واحدهای خدماتیقابلیت مشارکت مشترینوآوری در خدمتمشترینوآوریعملکرداطلاعاتخدماتمشتریان
-
2.
نویسنده : اسماعیل پور، رضا ؛ دوستار، محمد ؛ طاهرپرور، نسترن ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»بهار 1395، دوره هشتم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 1 تا 28 )
کلیدواژه ها:نوآوریعملکرد سازمانمدیریت دانش مشتریجریانهای دانش مشتریانمشتریدانشعملکردمشـتریبانکمشتریاندانش دربارة مشتریاطلاعات
-
3.
نویسنده : اسماعیل پور، رضا ؛ دوستار، محمد ؛ سلطانی، شیما ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»زمستان 1393، دوره ششم - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 687 تا 708 )
کلیدواژه ها:مسئولیت اجتماعی شرکتبازار اشباعشدهتصمیمگیری مصرفکنندگانمصرفکنندگانمسئولیت اجتماعی شرکت هابازارتصمیمگیری خرید مصرفکننده