-
1.
نویسنده : امیدی، فریدون ؛ صدر هاشمی، محمد مهدی ؛ آدینه فر، امیر رضا ؛ زینلی، سجاد ؛
مجله:مطالعات کاربردی در علوم مدیریت و توسعه»دی 1396 - شماره 7 (18 صفحه - از 60 تا 77 )
کلیدواژه ها:تبلیغاتقصد خریدمحصولات سبزارزشهای ادراک شده
نویسنده : امیدی، فریدون ؛ صدر هاشمی، محمد مهدی ؛ آدینه فر، امیر رضا ؛ زینلی، سجاد ؛
مجله:مطالعات کاربردی در علوم مدیریت و توسعه»دی 1396 - شماره 7 (18 صفحه - از 60 تا 77 )
کلیدواژه ها:تبلیغاتقصد خریدمحصولات سبزارزشهای ادراک شده