-
1.
نویسنده : پروری، پیمان ؛ سهرابی، روح الله ؛ اصغری نجیب، مریم ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»آذر و دی 1394 - شماره 74 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (11 صفحه - از 61 تا 71 )
کلیدواژه ها:هویت برندتصویر ذهنی از برندتبلیغات دهان به دهانخرید مجدد
نویسنده : پروری، پیمان ؛ سهرابی، روح الله ؛ اصغری نجیب، مریم ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»آذر و دی 1394 - شماره 74 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (11 صفحه - از 61 تا 71 )
کلیدواژه ها:هویت برندتصویر ذهنی از برندتبلیغات دهان به دهانخرید مجدد