-
1.
نویسنده : پوراشرف، یاسان اله ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»تابستان 1394، دوره هفتم - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 363 تا 380 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریتمایلات رفتاریهیجان مثبت مشتریهیجان بروزیافته کارکنانمحیط فیزیکی خـدمات و محـیط اجتمـاعی خدماتمشتریهیجانمحیطخدماتمشتریان
-
2.
نویسنده : یاسینی، علی ؛ عباسی نیکو، محمد ؛ تابان، محمد ؛ پوراشرف، یاسان اله ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»تابستان 1396، دوره نهم - شماره 2 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 415 تا 438 )
کلیدواژه ها:بازاریابینظریه دادهبنیادبازاریابی آموزشعالیموسسههای آموزشعالیآموزش عالیدانشجویانمدیرانپژوهش
-
3.
نویسنده : پوراشرف، یاسان اله ؛ طولابی، زینب ؛ نصرالهی وسطی، سیمین ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»زمستان 1397، دوره دهم - شماره 4 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 815 تا 834 )
کلیدواژه ها:تصویر ذهنیگردشگری مذهبیتبلیغات کلامینگرش اعتقادیادراک گردشگرگردشگریقصدمقصدقصد سفر
-
4.
نویسنده : احمدی الوار، زهرا ؛ پوراشرف، یاسان اله ؛ طولابی، زینب ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»زمستان 1396 - دوره نهم ، شماره 4 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 689 تا 716 )
کلیدواژه ها:فرهنگارزشارزش ادراکشدهعملکرد مشتریفرهنگ فروشکارکنانمشتریمشتریانبانککارکنان بانکبـا