-
1.
نویسنده مسئول : حاجی علی اکبری، فیروزه ؛ نویسنده : موسوی، نرگس ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»بهار 1398، سال چهاردهم - شماره 42 رتبه C (دانشگاه آزاد (20 صفحه - از 57 تا 76 )
کلیدواژه ها:آگاهی از برندارزش ویژه برندرسانههای اجتماعیوفاداریتصویر برندپاسخدهی مشتریان
-
2.
نویسنده مسئول : حاجی علی اکبری، فیروزه ؛ نویسنده : موسوی، نرگس ؛
مجله:فضای گردشگری»پاییز 1398 - شماره 32 رتبه A (دانشگاه آزاد (21 صفحه - از 35 تا 55 )
کلیدواژه ها:آگاهی از برندارزش ویژه برندرسانههای اجتماعیتصویر برندتبلیغات دهان به دهان الکترونیکی